Aktualizacja: 10.05.2025 12:19 Publikacja: 24.11.2023 17:40
LiveKid zbudował nową kategorię cyfrowych usług – polski start-up dostarcza narzędzi do zarządzania placówkami dla dzieci. Na cel wziął Amerykę Łacińską
Foto: AdobeStock
Rodzimy start-up, który opracował platformę ułatwiającą prowadzenie placówek dla dzieci, a także komunikację z ich rodzicami, pozyskał 14 mln zł od funduszu Inovo VC. Dzięki potężnemu wsparciu spółka chce zrealizować ambitne plany i wzmocnić swoją międzynarodową pozycję.
LiveKid to dość nietypowy start-up na polskim rynku. Dla tej młodej, innowacyjnej spółki najnowsza runda inwestycyjna to dopiero drugie zewnętrzne finansowanie (po rundzie finansowania z 2021 r. o wartości 9 mln zł). Wcześniej firma rozwijała się bowiem wyłącznie poprzez reinwestowanie przychodów.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas