Globalne koncerny zwiększają sprzedaż dzięki polskiej sztucznej inteligencji

Rodzimy start-up Quantia uzyskał właśnie od inwestorów około 4,8 mln zł. Pieniądze przeznaczy na rozwój platformy, która pomaga markom konsumenckim, wspierając je rekomendacjami opartymi na inteligentnych algorytmach.

Publikacja: 21.05.2024 05:11

Marta Łącka, założycielka platformy Quantia, pozyskała ok. 4,8 mln zł. Inwestorów skusiło wykorzysta

Marta Łącka, założycielka platformy Quantia, pozyskała ok. 4,8 mln zł. Inwestorów skusiło wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji do analizy danych sprzedażowych firm

Foto: mat.pras.

Quantia to zaawansowane kompleksowe narzędzie, które pozwala firmom zwiększać sprzedaż zarówno w sieci, jak i offline. Do tego celu wykorzystuje sztuczną inteligencję – platforma dostarcza aktualne informacje o sprzedaży we wszystkich kanałach i automatycznie analizuje kluczowe atrybuty. W efekcie brand manager otrzymuje nie tylko czytelne dane, ale też sugestie skutecznych strategii sprzedażowych. Po system opracowany przez Polaków sięgnęły już globalne koncerny – w gronie klientów start-upu są np. Nespresso, Asahi Europe, Groupe SEB czy Procter & Gamble.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Biznes Ludzie Startupy
Prosperująca firma w 90 dni. AI potrafi już niemal wszystko
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes Ludzie Startupy
Cyfryzacja zwiększa wydajność przemysłu