Globalne koncerny zwiększają sprzedaż dzięki polskiej sztucznej inteligencji

Rodzimy start-up Quantia uzyskał właśnie od inwestorów około 4,8 mln zł. Pieniądze przeznaczy na rozwój platformy, która pomaga markom konsumenckim, wspierając je rekomendacjami opartymi na inteligentnych algorytmach.

Publikacja: 21.05.2024 05:11

Marta Łącka, założycielka platformy Quantia, pozyskała ok. 4,8 mln zł. Inwestorów skusiło wykorzysta

Marta Łącka, założycielka platformy Quantia, pozyskała ok. 4,8 mln zł. Inwestorów skusiło wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji do analizy danych sprzedażowych firm

Foto: mat.pras.

Quantia to zaawansowane kompleksowe narzędzie, które pozwala firmom zwiększać sprzedaż zarówno w sieci, jak i offline. Do tego celu wykorzystuje sztuczną inteligencję – platforma dostarcza aktualne informacje o sprzedaży we wszystkich kanałach i automatycznie analizuje kluczowe atrybuty. W efekcie brand manager otrzymuje nie tylko czytelne dane, ale też sugestie skutecznych strategii sprzedażowych. Po system opracowany przez Polaków sięgnęły już globalne koncerny – w gronie klientów start-upu są np. Nespresso, Asahi Europe, Groupe SEB czy Procter & Gamble.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Biznes Ludzie Startupy
Polacy rzucają wyzwanie Revolutowi i Instagramowi. Teraz przebojem ma być SocialFi
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Huawei napędza rozwój inteligentnej gospodarki