Reklama

Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone

Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twórcy. Ich biznes szybko stał się rentowny.

Publikacja: 08.04.2025 15:30

Twórcy poznańskiego start-upu Baseig opracowali innowacyjne narzędzie dla influencerów. Dzięki sieci

Twórcy poznańskiego start-upu Baseig opracowali innowacyjne narzędzie dla influencerów. Dzięki sieciom neuronowym znają trendy wśród ich „followersów” – są im w stanie zaoferować odzież, której właśnie potrzebują. Baseig ma nie tylko system AI, ale nawet szwalnię

Foto: mat. pras.

W dynamicznym świecie e-commerce, gdzie trendy zmieniają się z prędkością światła, a wpływ twórców internetowych (influencerów) na decyzje zakupowe konsumentów jest nie do przecenienia, pojawia się polski start-up, który rewolucjonizuje rynek tzw. drop brandów. Baseig, bo o nim mowa, to technologiczna firma, która spina zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji z kreatywnością i pasją do mody. A swoje nietypowe rozwiązania poznańska spółka kieruje do influencerów, którzy chcą budować i zacieśniać więź ze społecznością fanów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama