Aktualizacja: 23.05.2025 16:08 Publikacja: 08.04.2025 15:30
Twórcy poznańskiego start-upu Baseig opracowali innowacyjne narzędzie dla influencerów. Dzięki sieciom neuronowym znają trendy wśród ich „followersów” – są im w stanie zaoferować odzież, której właśnie potrzebują. Baseig ma nie tylko system AI, ale nawet szwalnię
Foto: mat. pras.
W dynamicznym świecie e-commerce, gdzie trendy zmieniają się z prędkością światła, a wpływ twórców internetowych (influencerów) na decyzje zakupowe konsumentów jest nie do przecenienia, pojawia się polski start-up, który rewolucjonizuje rynek tzw. drop brandów. Baseig, bo o nim mowa, to technologiczna firma, która spina zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji z kreatywnością i pasją do mody. A swoje nietypowe rozwiązania poznańska spółka kieruje do influencerów, którzy chcą budować i zacieśniać więź ze społecznością fanów.
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas