Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 05:51 Publikacja: 08.04.2025 15:30
Twórcy poznańskiego start-upu Baseig opracowali innowacyjne narzędzie dla influencerów. Dzięki sieciom neuronowym znają trendy wśród ich „followersów” – są im w stanie zaoferować odzież, której właśnie potrzebują. Baseig ma nie tylko system AI, ale nawet szwalnię
Foto: mat. pras.
W dynamicznym świecie e-commerce, gdzie trendy zmieniają się z prędkością światła, a wpływ twórców internetowych (influencerów) na decyzje zakupowe konsumentów jest nie do przecenienia, pojawia się polski start-up, który rewolucjonizuje rynek tzw. drop brandów. Baseig, bo o nim mowa, to technologiczna firma, która spina zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji z kreatywnością i pasją do mody. A swoje nietypowe rozwiązania poznańska spółka kieruje do influencerów, którzy chcą budować i zacieśniać więź ze społecznością fanów.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Polski start-up APS zapewni ochronę granic NATO – zawarł serię porozumień, które zwiększą bezpieczeństwo przestr...
Huawei Digital Power jako pierwszy na świecie uzyskał od TÜV Rheinland certyfikat bezpieczeństwa magazynów energ...
Rodzimy start-up rozwija technologię, bez której trudno wyobrazić sobie stworzenie nowoczesnych wyświetlaczy mik...
Mamy technologie i infrastrukturę, dzięki którym możemy stworzyć łączność bardzo mocno dostosowaną do potrzeb da...
Rolnicze innowacje mają odmienić aglomeracje za sprawą projektów „urban farming”. W Polsce jest z tym jednak pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas