Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone

Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twórcy. Ich biznes szybko stał się rentowny.

Publikacja: 08.04.2025 15:30

Twórcy poznańskiego start-upu Baseig opracowali innowacyjne narzędzie dla influencerów. Dzięki sieci

Twórcy poznańskiego start-upu Baseig opracowali innowacyjne narzędzie dla influencerów. Dzięki sieciom neuronowym znają trendy wśród ich „followersów” – są im w stanie zaoferować odzież, której właśnie potrzebują. Baseig ma nie tylko system AI, ale nawet szwalnię

Foto: mat. pras.

W dynamicznym świecie e-commerce, gdzie trendy zmieniają się z prędkością światła, a wpływ twórców internetowych (influencerów) na decyzje zakupowe konsumentów jest nie do przecenienia, pojawia się polski start-up, który rewolucjonizuje rynek tzw. drop brandów. Baseig, bo o nim mowa, to technologiczna firma, która spina zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji z kreatywnością i pasją do mody. A swoje nietypowe rozwiązania poznańska spółka kieruje do influencerów, którzy chcą budować i zacieśniać więź ze społecznością fanów.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama