Aktualizacja: 25.05.2025 14:45 Publikacja: 06.02.2019 20:53
Foto: Fotorzepa/ Piotr Guzik
Crowdfunding miał być istotnym kołem ratunkowym dla stojącego na krawędzi upadku klubu piłkarskiego Wisła Kraków – i takim też był, bo wystarczyły niecałe 24 godziny, by zebrać od internautów zakładane 4 mln zł. Ale to sama branża tzw. finansowania społecznościowego być może zyska najwięcej. Dzięki rekordowej zbiórce w historii polskiego tzw. crowdfundingu udziałowego (equity) i medialnej wrzawie wokół niej taki sposób pozyskiwania kapitału ma szanse zyskać na popularności.
Na rynek wchodzi polska aplikacja AI wspierająca firmy różnych sektorów gospodarki, jednostki naukowe i instytut...
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas