Reklama

Cyfrowe wojny z biletowymi konikami

Oblegane festiwale to raj nie tylko dla fanów muzyki, ale też dla spekulantów biletami. Serwisy bronią się technologicznymi zasiekami. Niezbyt skutecznie.

Publikacja: 15.07.2019 21:15

Cyfrowe wojny  z biletowymi konikami

Foto: Fotorzepa/Adam Burakowski

Sobotnim koncertem w Poznaniu rozpoczęła trasę tegoroczna edycja festiwalu Męskie Granie. Ta organizowana przez Grupę Żywiec seria koncertów jest tak popularna, że w tym roku na rynek trafiło dwa razy więcej biletów niż w poprzednim sezonie. Spora część widzów na bilet musiała wydać jednak nawet cztery razy więcej, niż wynosiła cena nominalna. Kojarzeni z PRL pokątni handlarze biletami po zawyżonych cenach – tzw. koniki – weszli do internetu i radzą sobie doskonale.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama