Aktualizacja: 09.05.2025 13:21 Publikacja: 09.09.2019 21:30
Take&Go może przyciągnąć klientów łatwością zakupów, ale jest też sporo ryzyk dla inwestora, jak możliwość oszukiwania nowoczesnej technologii
Foto: mat. pras.
Przy pracach nad wcześniejszym projektem związanym z handlem często słyszeliśmy, że czas obsługi klienta wydłuża się coraz bardziej i coraz trudniej jest znaleźć ludzi chętnych do pracy – tak Marcin Dąbrowski, dyrektor generalny i założyciel Surge Cloud, tłumaczy „Rzeczpospolitej”, skąd wzięła się idea przedsięwzięcia. Dodaje, że taki sklep to dobre rozwiązanie na niedziele bez handlu, choć prace nad nim rozpoczęły się jeszcze przed wejściem w życie ustawy.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas