Reklama

Zablokowany przez Facebooka polski Brand24 ujawnił dane o sprzedaży

Spółka deklaruje, że specjalnie nie ucierpiała, spowolnienie tempa przyrostu nowych klientów jest przejściowe. Jakie będą kolejne kwartały?

Publikacja: 07.10.2019 10:41

Michal Sadowski, założyciel startupu

Michal Sadowski, założyciel startupu

Foto: YouTube

Według danych o sprzedaży na koniec III kwartału Brand24 miał 3631 aktywnych klientów – czyli ich liczba (netto) wzrosła o 102 w ujęciu kwartał do kwartału. Na koniec września w sumie było ich 2829. Spółka podkreśla, że ARPU (średni przychód na klienta w ujęciu miesięcznym) nie odbiega od poziomów zanotowanych w poprzednim okresie. We wrześniu 2019 r. spółka sprzedała 182 nowe abonamenty.

CZYTAJ TAKŻE: Facebook zablokował konto polskiej firmy Brand24 i jej założyciela. Dlaczego?

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama