Reklama

Warszawski startup wie, jak przywiązać do marki. Pomaga AI

Consumer Intelligence pomaga firmom w komunikacji z klientem i budowie jego przywiązania do marek. Warszawski startup wykorzystuje do tego celu m.in. sztuczną inteligencję. Samo „przekupywanie” rabatami już nie wystarcza.

Publikacja: 10.11.2020 08:22

Startup stworzył rozwiązania, które analizują zachowania konsumentów.

Startup stworzył rozwiązania, które analizują zachowania konsumentów.

Foto: mat. pras.

Pandemia nie powstrzymuje innowacyjnych biznesów. Dowodzi tego Consumer Intelligence – spółka założona przez Krystiana Dylewskiego to przedstawiciel tzw. segmentu martechów (startupy rozwijające nowatorskie technologie marketingowe). Ambicją warszawskiej firmy jest zbudowanie globalnego programu do zarządzania relacjami z klientami.

Przewidzieć trendy

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama