Czarny Piątek: mniej promocji i zakupy mogą nie dotrzeć na czas

Popularny Black Friday, czyli Czarny Piątek, to również je poprzedzające i następujące po nim dni pełne rabatów i akcji promocyjnych. W Polsce to święto handlu przyjęło się nad wyraz dobrze, ale dotykają je globalne problemy z łańcuchami dostaw.

Publikacja: 25.11.2021 12:53

Czarny piątek ma być dopalaczem dla handlu

Czarny piątek ma być dopalaczem dla handlu

Foto: Bloomberg

Ze statystyk firmy Stocard wynika, że zainteresowanie Polaków zakupami wzrasta w tym okresie wyraźnie rośnie. A w pewnych branżach szczególnie.

Jak wskazuje Katarzyna Zborowska-Germann, head of retail sales CEE w Stocard, w przypadku sklepów z elektroniką użytkową jest dziesięciokrotnie wyższe.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
E-Commerce
Polskie e-biznesy zaproszone do rywalizacji o laury innowacji
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki