Czarny Piątek: mniej promocji i zakupy mogą nie dotrzeć na czas

Popularny Black Friday, czyli Czarny Piątek, to również je poprzedzające i następujące po nim dni pełne rabatów i akcji promocyjnych. W Polsce to święto handlu przyjęło się nad wyraz dobrze, ale dotykają je globalne problemy z łańcuchami dostaw.

Publikacja: 25.11.2021 12:53

Czarny piątek ma być dopalaczem dla handlu

Czarny piątek ma być dopalaczem dla handlu

Foto: Bloomberg

Ze statystyk firmy Stocard wynika, że zainteresowanie Polaków zakupami wzrasta w tym okresie wyraźnie rośnie. A w pewnych branżach szczególnie.

Jak wskazuje Katarzyna Zborowska-Germann, head of retail sales CEE w Stocard, w przypadku sklepów z elektroniką użytkową jest dziesięciokrotnie wyższe.

Pozostało 89% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
E-Commerce
Awatar i wirtualna przymierzalnia. Tym nas kusi e-commerce
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
E-Commerce
W ten sposób robimy teraz zakupy. Zaskakująca statystyka