Reklama
Rozwiń
Reklama

Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki

Klienci sklepów online, w związku z rosnącymi cenami i szukaniem oszczędności, zamierzają ograniczać e-zakupy. To zaciskanie pasa dotyczyć ma jednak tylko pewnych kategorii. W niektórych segmentach jednak Polacy wręcz chcą zwiększać swoje wydatki.

Publikacja: 25.10.2022 11:09

Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki

Foto: Adobe Stock

To zaskoczenie. Z najnowszych badań DHL Parcel Polska wynika, że - pomimo powszechnego trendu szukania oszczędności w związku z inflacją - konsumenci planują zintensyfikują zakupy online w kilku kategoriach. Aż 21 proc. respondentów deklaruje zwiększenie wydatków na żywność, 20 proc. – na artykuły biurowe, a 19 proc. na odzież. Ponadto po 18 proc. ankietowanych zapowiada większe zakupy artykułów dla zwierząt, a także kosmetyków, suplementów diety oraz leków. Ekspertów wcale nie dziwi ta postaw, bo – jak podkreślają – to podstawowe kategorie, z zakupu których trudno byłoby zupełnie zrezygnować.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
E-Commerce
Polskie e-biznesy zaproszone do rywalizacji o laury innowacji
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
E-Commerce
Awatar i wirtualna przymierzalnia. Tym nas kusi e-commerce
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama