Aktualizacja: 12.05.2025 05:31 Publikacja: 04.02.2020 12:52
Próby powrotu, jak ta z 2017 roku, nie przyniosły marce sukcesu. Szuka więc nowych miejsc na rozwój.
Foto: Bloomberg
Przyszłość niegdyś niezwykle popularnej marki BlackBerry nie jest pewna. Kultowe niegdyś aparaty, zwłaszcza wśród klientów biznesowych, choć przywrócone do życia przez chińską firmę, nie przetrwały próby czasu. Popyt na nie obecnie nie jest motorem napędowym wyników TCL. Nowy właściciel BlackBerry zdecydował więc o zaprzestaniu sprzedaży komórek z tym logo. Finisz zapowiedziano na 31 sierpnia br.
CZYTAJ TAKŻE: Blackberry wejdzie w lodówki i telewizory
Apple planuje rewolucję w smartwatchach - wynika z informacji, które wyciekły z firmy. Inteligentne zegarki miał...
Do premiery iPhone’ów 17 jeszcze daleko, ale w sieci pojawia się coraz więcej nieoficjalnych informacji na temat...
Technologia znacząco ułatwia nam życie, szczególnie dzięki gadżetom elektronicznym, które pozwalają na łatwiejsz...
Inteligentne zegarki nie są już szczególnie nową kategorią urządzeń mobilnych, ale ich adopcja do tej pory nie b...
W piątek rusza sprzedaż nowego iPhone’a – chodzi o jego budżetową wersję, która ma kusić fanów marki z mniej zas...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas