Koniec kultowej marki? Chińczycy porzucają „Jeżynkę”

Koncern TCL, znany głównie z produkcji telewizorów, ale mający również w swoim portfolio takie brandy urządzeń mobilnych, jak Alcatel i BlackBerry, wycofuje się z produkcji smartfonów tej ostatniej marki.

Publikacja: 04.02.2020 12:52

Próby powrotu, jak ta z 2017 roku, nie przyniosły marce sukcesu. Szuka więc nowych miejsc na rozwój.

Próby powrotu, jak ta z 2017 roku, nie przyniosły marce sukcesu. Szuka więc nowych miejsc na rozwój.

Foto: Bloomberg

Przyszłość niegdyś niezwykle popularnej marki BlackBerry nie jest pewna. Kultowe niegdyś aparaty, zwłaszcza wśród klientów biznesowych, choć przywrócone do życia przez chińską firmę, nie przetrwały próby czasu. Popyt na nie obecnie nie jest motorem napędowym wyników TCL. Nowy właściciel BlackBerry zdecydował więc o zaprzestaniu sprzedaży komórek z tym logo. Finisz zapowiedziano na 31 sierpnia br.

CZYTAJ TAKŻE: Blackberry wejdzie w lodówki i telewizory

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Gadżety
Samsung szykuje bat na iPhone'a? To będzie starcie gigantów
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Gadżety
Wielki sukces inteligentnych pierścieni. Tę technologię pokochały gwiazdy
Gadżety
Pielucha dla heavymetalowców wyprzedała się w 24 godziny. Idealna na koncert
Gadżety
Ekran na całą ścianę. Jak telewizory XXL podbijają polskie domy
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne