Aktualizacja: 02.12.2025 09:52 Publikacja: 04.02.2020 12:52
Próby powrotu, jak ta z 2017 roku, nie przyniosły marce sukcesu. Szuka więc nowych miejsc na rozwój.
Foto: Bloomberg
Przyszłość niegdyś niezwykle popularnej marki BlackBerry nie jest pewna. Kultowe niegdyś aparaty, zwłaszcza wśród klientów biznesowych, choć przywrócone do życia przez chińską firmę, nie przetrwały próby czasu. Popyt na nie obecnie nie jest motorem napędowym wyników TCL. Nowy właściciel BlackBerry zdecydował więc o zaprzestaniu sprzedaży komórek z tym logo. Finisz zapowiedziano na 31 sierpnia br.
CZYTAJ TAKŻE: Blackberry wejdzie w lodówki i telewizory
Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.
Koncern z Cupertino zaprezentował właśnie najnowszą funkcjonalność swoich słuchawek AirPods Pro 3 – to tłumacz w...
Premiera smartfona od Apple przyciągnęła uwagę internautów i fanów marki. Pojawiło się kilka nowości, ale czy bę...
Najnowszy iPhone jest już na wyciągnięcie ręki, a jednak Polacy masowo sięgają teraz po jego poprzednika. Co ich...
Google zaprezentował nowe smartfony z rodziny Pixel 10, które od 28 sierpnia trafią na polski rynek. Wśród model...
Dzięki Funduszom Europejskim dla Polski Wschodniej (FEPW) firmy z tego regionu mają nowe możliwości na finansowanie innowacyjnych pomysłów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oferuje startupom w Polsce Wschodniej dostęp do siedmiu Platform startowych, które dają realne wsparcie lokalnych biznesów i zwiększenie konkurencyjność przedsiębiorstw. Są to partnerstwa ośrodków innowacji dające darmowe, kompleksowe programy wsparcia startupów od momentu rejestracji spółki.
Apple złożyło patent na szklanego iPhone’a z elastycznym ekranem oplatającym urządzenie z każdej strony. Projekt...
Robotyzacja procesów budowlanych przestała być futurystyczną wizją. Staje się realnym narzędziem, które można zastosować tu i teraz. Na współczesnym placu budowy rola człowieka będzie się zmieniać – mówi Mirosław Rzeszutko, Head of Product Management w firmie wienerberger.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas