Reklama

Blackberry wejdzie w lodówki i telewizory

Smartfony legendarnej marki, mimo prób powrotu, sukcesu nie odniosły. Teraz jednak zaproponuje coś zupełnie nowego – rozwiązania z zakresu inteligentnego domu i cyberbezpieczeństwa.

Publikacja: 07.01.2019 14:12

Próby powrotu, jak ta z 2017 roku, nie przyniosły marce sukcesu. Szuka więc nowych miejsc na rozwój.

Próby powrotu, jak ta z 2017 roku, nie przyniosły marce sukcesu. Szuka więc nowych miejsc na rozwój.

Foto: Bloomberg

Blackberry chce bowiem z przytupem wejść na rynek rozwiązań smart home, oferując producentom licencje na swoje rozwiązania. O podłączonym do internetu AGD mówi się coraz częściej, głównie w kontekście zagrożeń atakami hakerów i Blackberry chce tę zmianę wykorzystać.

Firma zaprezentowała rozwiązania przygotowane głównie z myślą o wykorzystaniu przy produkcji inteligentnych lodówek, telewizorów czy również żarówek. Nowa gałąź operacji firmy w tym segmencie AM nazywać się BlackBerry Secure. – 2019 r. będzie rokiem w którym konsumenci będą uważniej obserwowali swoje wydatki, ale również szukali produktów gwarantujących im bezpieczeństwo i także ochronę danych – mówi Alex Thurber, wiceprezes BlackBerry Mobility Solutions.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Reklama
Reklama