Reklama

Blackberry wejdzie w lodówki i telewizory

Smartfony legendarnej marki, mimo prób powrotu, sukcesu nie odniosły. Teraz jednak zaproponuje coś zupełnie nowego – rozwiązania z zakresu inteligentnego domu i cyberbezpieczeństwa.

Publikacja: 07.01.2019 14:12

Próby powrotu, jak ta z 2017 roku, nie przyniosły marce sukcesu. Szuka więc nowych miejsc na rozwój.

Próby powrotu, jak ta z 2017 roku, nie przyniosły marce sukcesu. Szuka więc nowych miejsc na rozwój.

Foto: Bloomberg

Blackberry chce bowiem z przytupem wejść na rynek rozwiązań smart home, oferując producentom licencje na swoje rozwiązania. O podłączonym do internetu AGD mówi się coraz częściej, głównie w kontekście zagrożeń atakami hakerów i Blackberry chce tę zmianę wykorzystać.

Firma zaprezentowała rozwiązania przygotowane głównie z myślą o wykorzystaniu przy produkcji inteligentnych lodówek, telewizorów czy również żarówek. Nowa gałąź operacji firmy w tym segmencie AM nazywać się BlackBerry Secure. – 2019 r. będzie rokiem w którym konsumenci będą uważniej obserwowali swoje wydatki, ale również szukali produktów gwarantujących im bezpieczeństwo i także ochronę danych – mówi Alex Thurber, wiceprezes BlackBerry Mobility Solutions.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Gadżety
Apple chce zmienić zasady gry. Nowe urządzenie uderzy w smartfony i słuchawki
Gadżety
Wyścig się rozpoczął. Realme GT 7 Dream Edition – smartfon inspirowany Formułą 1
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Gadżety
Polacy w domach trzymają prawdziwy skarb. Nieużywaną elektronikę
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama