Obraca się jak wiatrak. To przyszłość telewizorów?

Samsung szuka sposobu, by dotrzeć do pokolenia, które intensywnie konsumuje media społecznościowe. I ma pomysł.

Publikacja: 05.05.2019 10:27

Obraca się jak wiatrak. To przyszłość telewizorów?

Foto: Bloomberg

Koreański gigant zaprezentował nietypową nowość na rynku telewizorów. Telewizor The Sero ma domyślnie być ustawiony pionowo, by lepiej sprawdzać się przy oglądaniu klipów wideo z mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook czy TikTok, które na ekranach smartfonów oglądane są wertykalnie, a nie horyzontalnie.

CZYTAJ TAKŻE: Wkrótce pojawi się telewizor, który znika

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Gadżety
Z Apple'a wyciekły informacje o nowym modelu. To ma być rewolucja w iPhone'ach
Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny
Gadżety
Ten sprzęt Apple może być hitem. Polacy w światowej czołówce
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Gadżety
Samsung podsumował 2024 rok. Utrzymał pozycję globalnego lidera rynku telewizorów
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń