Obraca się jak wiatrak. To przyszłość telewizorów?

Samsung szuka sposobu, by dotrzeć do pokolenia, które intensywnie konsumuje media społecznościowe. I ma pomysł.

Publikacja: 05.05.2019 10:27

Obraca się jak wiatrak. To przyszłość telewizorów?

Foto: Bloomberg

Koreański gigant zaprezentował nietypową nowość na rynku telewizorów. Telewizor The Sero ma domyślnie być ustawiony pionowo, by lepiej sprawdzać się przy oglądaniu klipów wideo z mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook czy TikTok, które na ekranach smartfonów oglądane są wertykalnie, a nie horyzontalnie.

CZYTAJ TAKŻE: Wkrótce pojawi się telewizor, który znika

Pozostało 81% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Gadżety
Ekran na całą ścianę. Jak telewizory XXL podbijają polskie domy
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne
Gadżety
Polacy ruszyli na Black Friday. Gdzie i na jakie promocje można liczyć? Na co uważać?
Gadżety
Black Friday się rozkręca. Bitwa sieci handlowych na iPhone'y i obniżki cen
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Gadżety
Które gadżety podbiją świat w 2025 roku? Już nie smartwatche. Okulary i pierścienie
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką