Obraca się jak wiatrak. To przyszłość telewizorów?

Samsung szuka sposobu, by dotrzeć do pokolenia, które intensywnie konsumuje media społecznościowe. I ma pomysł.

Publikacja: 05.05.2019 10:27

Obraca się jak wiatrak. To przyszłość telewizorów?

Foto: Bloomberg

Koreański gigant zaprezentował nietypową nowość na rynku telewizorów. Telewizor The Sero ma domyślnie być ustawiony pionowo, by lepiej sprawdzać się przy oglądaniu klipów wideo z mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook czy TikTok, które na ekranach smartfonów oglądane są wertykalnie, a nie horyzontalnie.

CZYTAJ TAKŻE: Wkrótce pojawi się telewizor, który znika

Nowy telewizor, The Sero, jest kolejnym urządzeniem z rodziny „nietypowych” TV Samsunga. Bliskimi „krewnymi” nowego ekranu są Serif ustawiany na nietypowych nóżkach czy The Frame, który wyłączony może pełnić funkcję wystroju pomieszczenia dzięki opcji Ambient Mode. The Sero, w zamierzeniach Samsunga jest adresowany do millenialsów (i młodszego pokolenia), którzy z mediów intensywnie korzystają na ekranach swoich smartfonów, dzięki czemu są przyzwyczajeni do pionowego obrazu.

""

Nowy telewizor ma zdobyć millenialsów korzystających z serwisów społecznościowych

cyfrowa.rp.pl

The Sero będzie mieć ekran QLED o przekątnej 43 cali i 4.1-kanałowy system audio o mocy 60 W. Producent nie ujawnił jeszcze rozdzielczości obrazu, ale można zakładać, że będzie to 4K, gdyż u Samsunga jest to już praktycznie standard. Urządzenie ma sprawdzać się nie tylko przy oglądaniu filmów z Instagrama czy Facebooka, ale także przy przeglądaniu zdjęć i komentarzy – Instagram faktycznie będzie wyglądał dobrze na ekranie The Sero. Na szczęście, jeżeli ktoś będzie chciał obejrzeć np. „Grę o tron”, to może obrócić ekran i uzyskać tradycyjny, horyzontalny telewizor.

CZYTAJ TAKŻE: Telewizor zwijany w rulon i robot do pieczenia chleba, czyli nowinki z Las Vegas

The Sero jest przeznaczony, przynajmniej na razie, tylko na rynek koreański. A szkoda, bo urządzenie nie będzie odbiegać ceną od telewizorów ze średnio-wyższej półki – Koreańczycy będą płacić za nie około 1,9 mln wonów (ok. 6 tys. złotych). Oznacza to, że sporo instagramowych influencerów zapewne bardzo chętnie by kupiło pionowy telewizor.

Koreański gigant zaprezentował nietypową nowość na rynku telewizorów. Telewizor The Sero ma domyślnie być ustawiony pionowo, by lepiej sprawdzać się przy oglądaniu klipów wideo z mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook czy TikTok, które na ekranach smartfonów oglądane są wertykalnie, a nie horyzontalnie.

CZYTAJ TAKŻE: Wkrótce pojawi się telewizor, który znika

Pozostało 81% artykułu
0 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Gadżety
Jak Quality of Service może zoptymalizować sieć domową
Gadżety
Giganci powalczą o nasze palce. Inteligentne pierścienie mają być hitem
Gadżety
To kulinarna rewolucja. Przyprawy może zastąpić niezwykłe urządzenie
Gadżety
Polska policja wchodzi do Xiaomi. Przeszukania u chińskiego producenta
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Gadżety
Nastolatki odcięte od smartfonów? Tak radykalnego pomysłu jeszcze nie było