Koreański gigant zaprezentował nietypową nowość na rynku telewizorów. Telewizor The Sero ma domyślnie być ustawiony pionowo, by lepiej sprawdzać się przy oglądaniu klipów wideo z mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook czy TikTok, które na ekranach smartfonów oglądane są wertykalnie, a nie horyzontalnie.
CZYTAJ TAKŻE: Wkrótce pojawi się telewizor, który znika
Nowy telewizor, The Sero, jest kolejnym urządzeniem z rodziny „nietypowych” TV Samsunga. Bliskimi „krewnymi” nowego ekranu są Serif ustawiany na nietypowych nóżkach czy The Frame, który wyłączony może pełnić funkcję wystroju pomieszczenia dzięki opcji Ambient Mode. The Sero, w zamierzeniach Samsunga jest adresowany do millenialsów (i młodszego pokolenia), którzy z mediów intensywnie korzystają na ekranach swoich smartfonów, dzięki czemu są przyzwyczajeni do pionowego obrazu.
Nowy telewizor ma zdobyć millenialsów korzystających z serwisów społecznościowych
The Sero będzie mieć ekran QLED o przekątnej 43 cali i 4.1-kanałowy system audio o mocy 60 W. Producent nie ujawnił jeszcze rozdzielczości obrazu, ale można zakładać, że będzie to 4K, gdyż u Samsunga jest to już praktycznie standard. Urządzenie ma sprawdzać się nie tylko przy oglądaniu filmów z Instagrama czy Facebooka, ale także przy przeglądaniu zdjęć i komentarzy – Instagram faktycznie będzie wyglądał dobrze na ekranie The Sero. Na szczęście, jeżeli ktoś będzie chciał obejrzeć np. „Grę o tron”, to może obrócić ekran i uzyskać tradycyjny, horyzontalny telewizor.