Reklama
Rozwiń

Nowości od Apple. Dlaczego znów nie dla Polaków?

Na corocznej konferencji WWDC koncern z Cupertino pokazał wiele nowych rozwiązań, z których w najbliższym czasie będą mogli korzystać fani marki.

Publikacja: 08.06.2021 07:50

Prezes Apple Tim Cook podczas konferencji

Prezes Apple Tim Cook podczas konferencji

Foto: Bloomberg

Niestety, jak to często bywa w przypadku firmy z logo nadgryzionego jabłka, nie zaskoczono nowinkami, których nie miałaby już konkurencja. Co więcej, część z prezentowanych funkcjonalności, podobnie jak dotąd, nie będzie dostępna w naszym kraju. Powodów jest kilka, ale kluczowy to brak wsparcia języka polskiego.

Jednym z najciekawszych ogłoszeń na WWDC była informacja o poszerzeniu możliwości FaceTime. Teraz z komunikatora dedykowanego użytkownikom Apple będą mogli korzystać także posiadacze sprzętów z Androidem i systemem Windows. FaceTime będzie można uruchomić więc na innym smartfonie niż iPhone oraz w internetowej przeglądarce peceta, który nie jest Mac’iem. Co więcej, poprawiono jakość połączeń – dodano system wyciszania dźwięków otoczenia, by głos rozmówcy był lepiej słyszalny, a także możliwość wyświetlania rozmówców ze specjalnym oznaczeniem osoby, która właśnie mówi. To ewidentnie pokazuje, że w dobie zdalnej pracy i edukacji, Apple chce, np. kosztem Zoom’a, wygospodarować dla siebie nieco rynkowego tortu.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Gadżety
Wielki sukces inteligentnych pierścieni. Tę technologię pokochały gwiazdy
Gadżety
Pielucha dla heavymetalowców wyprzedała się w 24 godziny. Idealna na koncert
Gadżety
Ekran na całą ścianę. Jak telewizory XXL podbijają polskie domy
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Gadżety
Polacy ruszyli na Black Friday. Gdzie i na jakie promocje można liczyć? Na co uważać?
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku