Aktualizacja: 19.04.2025 16:40 Publikacja: 25.05.2020 16:55
Foto: Twitter, LG
Reklama, która wzbudziła oburzenie internautów opublikowana została na platformie społecznościowej TikTok. Zamieszcza się tam krótkie filmy, które z założenia powinny być zabawne. Gdy w związku z pandemią koronawirusa aplikacja zyskała wielką popularność, zaczęły wykorzystywać ją także firmy, które promują tam swoje produkty.
CZYTAJ TAKŻE: Polska gra rozpętała światową burzę. Jest blokowana
Apple planuje rewolucję w smartwatchach - wynika z informacji, które wyciekły z firmy. Inteligentne zegarki miał...
Do premiery iPhone’ów 17 jeszcze daleko, ale w sieci pojawia się coraz więcej nieoficjalnych informacji na temat...
Technologia znacząco ułatwia nam życie, szczególnie dzięki gadżetom elektronicznym, które pozwalają na łatwiejsz...
Inteligentne zegarki nie są już szczególnie nową kategorią urządzeń mobilnych, ale ich adopcja do tej pory nie b...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
W piątek rusza sprzedaż nowego iPhone’a – chodzi o jego budżetową wersję, która ma kusić fanów marki z mniej zas...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas