Cyfrowa rozrywka w postaci karmienia, mycia i zabawiania pupila, która debiutowała na rynku w 1996 r., przez kolejne lata była wielkim hitem. Teraz Tamagotchi, „dziecko” firmy Bandai, wraca na rynek w zupełnie nowej odsłonie – jako inteligentny zegarek.
CZYTAJ TAKŻE: Ten gadżet da nadludzkie możliwości. Projekt giganta internetu
Za projektem stoi gamingowy kontynuator działalności tej spółki – Namco Bandai. Formuła zabawy pupilem ma być w przypadku smartwatcha nieco inna od tego co było 25 lat temu. Teraz urządzenie Tamagotchi Smart będzie można rozbudowywać za pomocą dokupowanych specjalnych kart – TamaSma Cards. I to one będą zapewniać nowe funkcjonalności w grze, jak dodatkowe przedmioty, czy postaci. Ale nowatorskich rozwiązań jest więcej. Dzięki dotykowemu ekranowi będzie można głaskać zwierzaka, a mikrofon i głośnik zapewnią interakcję audio z wirtualnym stworem.
CZYTAJ TAKŻE: Wielkie powroty gadżetów. Jak zarabia się na nostalgii
Smartwatch na rynek trafi pod koniec listopada br. Na razie będzie dostępny w Japonii. Gadżet, dostępny w kolorze niebieskim i różowym, ma kosztować około 260 zł.