Telewizorom pomógł streaming i gry. Co kupujemy?

Choć sprzedaż telewizorów od lat wynosi 2–3 mln sztuk, to rynek jest wciąż daleki od nasycenia i nadal rośnie. W tym roku pomagają mu streaming i gry.

Publikacja: 29.09.2020 10:57

Polscy klienci coraz chętniej wybierają produkty z wyższej półki. Zdecydowanie dominują telewizory z

Polscy klienci coraz chętniej wybierają produkty z wyższej półki. Zdecydowanie dominują telewizory z technologią QLED i o przekątnej co najmniej 55 cali.

Foto: Shutterstock

Według danych Euromonitor International udostępnionych „Rzeczpospolitej”, w 2020 r. spodziewany jest 10,4-proc. wzrost sprzedaży telewizorów, do 7,9 mld zł. To szybsze jego tempo niż w poprzednim roku, co oznacza przełamanie strat związanych z odwołaniem wielkich imprez sportowych, jak np. olimpiada. W ujęciu ilościowym spodziewany jest wzrost o 3,4 proc., nieco większy niż w ubiegłym roku.

Serwisy VOD nakręcają sprzedaż

Pozostało 92% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne
Gadżety
Polacy ruszyli na Black Friday. Gdzie i na jakie promocje można liczyć? Na co uważać?
Gadżety
Black Friday się rozkręca. Bitwa sieci handlowych na iPhone'y i obniżki cen
Gadżety
Które gadżety podbiją świat w 2025 roku? Już nie smartwatche. Okulary i pierścienie
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Gadżety
Drugie życie starych telefonów. Jak na nich zarobić albo kreatywnie wykorzystać
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska