Telewizorom pomógł streaming i gry. Co kupujemy?

Choć sprzedaż telewizorów od lat wynosi 2–3 mln sztuk, to rynek jest wciąż daleki od nasycenia i nadal rośnie. W tym roku pomagają mu streaming i gry.

Publikacja: 29.09.2020 10:57

Polscy klienci coraz chętniej wybierają produkty z wyższej półki. Zdecydowanie dominują telewizory z

Polscy klienci coraz chętniej wybierają produkty z wyższej półki. Zdecydowanie dominują telewizory z technologią QLED i o przekątnej co najmniej 55 cali.

Foto: Shutterstock

Według danych Euromonitor International udostępnionych „Rzeczpospolitej”, w 2020 r. spodziewany jest 10,4-proc. wzrost sprzedaży telewizorów, do 7,9 mld zł. To szybsze jego tempo niż w poprzednim roku, co oznacza przełamanie strat związanych z odwołaniem wielkich imprez sportowych, jak np. olimpiada. W ujęciu ilościowym spodziewany jest wzrost o 3,4 proc., nieco większy niż w ubiegłym roku.

Serwisy VOD nakręcają sprzedaż

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gadżety
Popularne urządzenia Apple czeka rewolucja. Wyciekły informacje
Gadżety
Z Apple'a wyciekły informacje o nowym modelu. To ma być rewolucja w iPhone'ach
Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Gadżety
Ten sprzęt Apple może być hitem. Polacy w światowej czołówce