W samym II kwartale sprzedaż była wyższa o 6,9 proc. w porównaniu do II kw. 2020 roku I wyniosła 299,1 mln sztuk.
W II kwartale tego roku utrzymał pozycję numer 1 koreański Samsung (19 proc. udział w rynku), ale depcze mu po piętach Xiaomi, który w rok zwiększył swój udział rynkowy z 10 do 17 proc. Firma dostarczyła do sklepów 49,9 mln urządzeń (przed rokiem 28,9 mln). Poprawiły swoją pozycję także inne chińskie marki jak Oppo, Vivo czy Realme. Dramatycznie – bo z 20 do 3 proc. Spadły za to udziały rynkowe Huawei, który dotknięty amerykańskimi sankcjami skupia się na dostawach infrastruktury.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Apple planuje rewolucję w smartwatchach - wynika z informacji, które wyciekły z firmy. Inteligentne zegarki miał...
Do premiery iPhone’ów 17 jeszcze daleko, ale w sieci pojawia się coraz więcej nieoficjalnych informacji na temat...
Technologia znacząco ułatwia nam życie, szczególnie dzięki gadżetom elektronicznym, które pozwalają na łatwiejsz...
Inteligentne zegarki nie są już szczególnie nową kategorią urządzeń mobilnych, ale ich adopcja do tej pory nie b...
W piątek rusza sprzedaż nowego iPhone’a – chodzi o jego budżetową wersję, która ma kusić fanów marki z mniej zas...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas