Wielki mural dla małej drukarki

Światowi giganci technologiczni prześcigają się w nietypowych kampaniach reklamowych, które mają przyciągnąć klienta znudzonego tradycyjnymi nośnikami. Canon postawił na miejski mural.

Publikacja: 19.10.2023 13:39

Królem murali jest brytyjski artysta Banksy

Królem murali jest brytyjski artysta Banksy

Foto: www.thesincuragroup.com

r c

Reklamy na muralach przyciągają wzrok, zwykle dobrze komponują się w zabytkowy krajobraz, „zasłaniając” nieraz puste i szpecące ściany, przeważnie starych kamienic. Niektóre potrafią nawet świecić w ciemności (wykonane z użyciem farby UV). Inne potrafią być ogromne na kilkadziesiąt metrów wysokości. Można powiedzieć, upiększają miasta. Nawiązują też do sztuki, której najbardziej znany przedstawicielem jest Brytyjczyk Banksy. W Polsce do bardziej znanych należy „Domek na drzewie” w Bydgoszczy, „On, Off” w Katowicach czy „Dziewczynka podlewająca drzewo” w Białymstoku.

Dlatego odbiór reklamy muralowej jest zdecydowanie bardziej pozytywny niż w przypadku bannera. Stąd jej rosnące powodzenie na całym świecie.

W tym kierunku idzie producent drukarek Canon, który stworzył mural przy metrze Politechnika w Warszawie. Nie jest to zwykłe malowidło ścienne. Pojawiły się na nim elementy 3D i światła LED. To element kampanii „Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”, której celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie świadomości klientów. Tak szeroka, oparta na emocjach (idei piękna tworzenia) kampania o charakterze wizerunkowym, to wśród producentów drukarek rzadkość.

Foto: Cannon

- Poprzez nasze działania chcemy pokazać, jak wiele twarzy ma piękno tworzenia. W końcu to nie tylko dzieła sztuki, z którymi powszechnie jest ono kojarzone, ale również jak piękne i wartościowe rzeczy tworzymy na co dzień, nie zawsze je dostrzegając - mówi Katarzyna Holcman-Kirsberg, Dyrektorka Marketingu B2C na Europę Centralną.

Celem kampanii jest komunikacja całej oferty atramentowych i laserowych drukarek Canon przeznaczonych do użytku w domach oraz małych i średnich biurach. Te pierwsze reprezentowane są w niej przez urządzenia z serii PIXMA: model MG3650S, czyli kompaktowe urządzenie wykorzystujące klasyczne kasety z atramentem oraz G640 i G3470, w których atrament uzupełnia się własnoręcznie, wlewając go do zintegrowanych z drukarką zbiorników. Modele laserowe zaprezentowane w kampanii Canon to natomiast dwa kolorowe urządzenia z serii i-SENSYS: MF655Cdw i MF752Cdw. Kierowane są do małych i średnich biur, dzięki szybkiemu drukowaniu i skanowaniu oraz rozbudowanym opcjom bezpieczeństwa i łączności z chmurą.

Gadżety
Samsung szykuje bat na iPhone'a? To będzie starcie gigantów
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Gadżety
Wielki sukces inteligentnych pierścieni. Tę technologię pokochały gwiazdy
Gadżety
Pielucha dla heavymetalowców wyprzedała się w 24 godziny. Idealna na koncert
Gadżety
Ekran na całą ścianę. Jak telewizory XXL podbijają polskie domy
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej