Reklama

Facebook zmienia logo. Nowe barwy mają zakryć problemy

Tradycyjne, niebieskie logo popularnego serwisu społecznościowego przechodzi do historii. Nazwa Facebook jednak nie zniknie, a wręcz przeciwnie – pojawi się w innych produktach związanych z koncernem.

Publikacja: 05.11.2019 13:42

Facebook zmienia logo. Nowe barwy mają zakryć problemy

Foto: Bloomberg

Niebieski napis będzie symbolizował serwis społecznościowy, ale w przypadku innych usług, których w portfolio internetowego giganta nie brakuje, nazwa Facebook pojawi się w kolorze nawiązującym do danego serwisu. Chodzi o to, by użytkownicy zdawali sobie sprawę, że koncern Marka Zuckerberga to także choćby Instagram, Messenger, czy WhatsApp. Charakterystyczne logo tych aplikacji pozostanie, ale pod nimi pojawi się hasło Facebook w odpowiedniej tonacji.

CZYTAJ TAKŻE: WhatsApp i Instagram zmieniają nazwy

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Globalne Interesy
Zuckerberg tworzy „Drużynę AI". Wynagrodzenia sięgają 200 mln dolarów
Globalne Interesy
Akcjonariusze porozumieli się z kierownictwem Meta. Koniec sporu wartego 8 mld dolarów
Globalne Interesy
Nvidia wznowi sprzedaż chipów do Chin. Jej szef zarobił krocie na akcjach
Globalne Interesy
Zuckerberg buduje sztuczną superinteligencję. Nowe centrum wielkości Manhattanu
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Globalne Interesy
Koniec dominacji Google i Microsoftu? Giganci AI uruchamiają nową usługę
Reklama
Reklama