Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.07.2025 00:33 Publikacja: 09.04.2020 16:01
Foto: Cyril Marcilhacy/Bloomberg
Francja jako pierwsza wprowadziła unijną dyrektywę o prawach autorskich, która zawiera mechanizmy dzielenia się przychodami z reklam internetowych z dostarczycielami treści jak wydawcy gazet. Art. 15 unijnej dyrektywy ma umożliwić prasie pobieranie pieniędzy od platform takich jak Google czy sieci społecznościowe np. Facebook. Google już we wrześniu 2019 r. zapowiedział, że nie zamierza płacić za to, że dany artykuł pojawia się na wyszukiwarce. – Sprzedajemy reklamy, a nie wyniki wyszukiwania, a każda reklama w Google jest wyraźnie oznaczona – napisał na blogu wiceprezes Richard Gingras.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Mark Zuckerberg chce stworzyć zespół najlepszych ekspertów od sztucznej inteligencji. Właśnie przekonał do odejś...
Prawnik reprezentujący akcjonariuszy Meta Platforms, którzy pozywali Marka Zuckerberga i innych członków kierown...
Nvidia bije rekordy wyceny, a jej prezes zarabia setki milionów na sprzedaży akcji. Jensen Huang nie zwalnia tem...
Założyciel Meta, Mark Zuckerberg, powiedział, że gigant mediów społecznościowych przeznaczy setki miliardów dola...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Wydawało się, że na rynku przeglądarek internetowych karty zostały rozdane na lata. Jednak technologiczni giganc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas