Reklama
Rozwiń

Plaga fałszywych komentarzy uderzyła giganta e-handlu

Publikacja: 06.09.2020 14:12

Plaga fałszywych komentarzy uderzyła giganta e-handlu

Foto: Bloomberg

W wyniku śledztwa okazało się z 10 najaktywniejszych komentatorów aż siedmiu to oszuści, publikujący pozytywne komentarze. Wśród oszustów jest Justin Fryer, osoba, która opublikowała najwięcej pozytywnych komentarzy w brytyjskim Amazonie. Według dochodzenia oceniła on na pięć gwizdek towary o łącznej wartości 15 tys. funtów brytyjskich – od smartfonów do skuterów elektrycznych, a także sprzęt do siłowni. Pozytywne komentarze wysyłał z zadziwiającą regularnością – jeden co cztery godziny. Większość komentarzy dotyczyło produktów produkowanych przez różne chińskie firmy. Większość z nich Fryer odsprzedał na konkurencyjnej platformie – eBay.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Globalne Interesy
Noclegowy gigant w kryzysie? Protesty i „aplikacja do wszystkiego"
Globalne Interesy
Ślub multimiliardera budzi kontrowersje. Protesty w Wenecji
Globalne Interesy
USA mogą wyłączyć Europę? Cyfrowy „guzik" Donalda Trumpa rozpala wyobraźnię
Globalne Interesy
Tesle bez kierowcy na drogach – i od razu problemy. Niepokojące nagrania
Globalne Interesy
USA oskarżają: Deepseek próbował nielegalnie zdobyć chipy i wspiera chińską armię