Reklama

Koniec irytujących reklam w sieci? Google zapowiada przełom

Lider na rynku internetowych wyszukiwarek deklaruje, że chce zwiększyć ochronę prywatności i zaprzestać śledzenia zainteresowań poszczególnych użytkowników.

Publikacja: 05.03.2021 19:02

Koniec irytujących reklam w sieci? Google zapowiada przełom

Foto: Bloomberg

To rewolucja. Dotąd, na jaką stronę byśmy nie weszli, zostawialiśmy ślad. To tzw. cookies (z ang. ciasteczka), które pozwalały na śledzenie naszych zainteresowań, identyfikowanie potrzeb, a wreszcie dokładne profilowanie. Dla reklamodawców było to wartościowe rozwiązanie, lecz dla internautów zdecydowanie mniej. Google to zmieni. W przeglądarce Chrome.

CZYTAJ TAKŻE: ałożyciel Google przenosi majątek do podatkowego raju

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Globalne Interesy
Zuckerberg tworzy „Drużynę AI". Wynagrodzenia sięgają 200 mln dolarów
Globalne Interesy
Akcjonariusze porozumieli się z kierownictwem Meta. Koniec sporu wartego 8 mld dolarów
Globalne Interesy
Nvidia wznowi sprzedaż chipów do Chin. Jej szef zarobił krocie na akcjach
Globalne Interesy
Zuckerberg buduje sztuczną superinteligencję. Nowe centrum wielkości Manhattanu
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Globalne Interesy
Koniec dominacji Google i Microsoftu? Giganci AI uruchamiają nową usługę
Reklama
Reklama