Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.06.2025 13:28 Publikacja: 17.08.2021 09:37
Foto: Bloomberg
Zasady opublikowane przez Państwową Administrację ds. Regulacji Rynku (SAMR) obejmują wiele aspektów. Zgodnie z dokumentem platformy internetowe nie powinny wykorzystywać danych, algorytmów i innych technik w celu wpływania na decyzje użytkowników. Firmy nie będą mogły przekierowywać użytkownika na swoje witryny, gdy ten będzie przeglądał inną. Ponadto operatorzy platform internetowych nie powinni wykorzystywać danych i algorytmów do zbierania i analizowania informacji handlowych. Firmy nie będą też mogły ukrywać negatywnych recenzji i promować tylko pozytywne oceny klientów.
Zirytowany postępem prac nad projektem Llama 4, szef Mety, właściciela Facebooka i Instagrama, Mark Zuckerberg p...
Koncern z Cupertino podczas konferencji WWDC 2025 zaprezentował największe od lat zmiany w swoich systemach oper...
Pojazdy Waymo są znienawidzone nie tylko przez kierowców innych sieci taksówkowych. To symbol automatyzacji, któ...
Choć szef firmy Anthropic zapowiedział prawdziwą rzeź pracowników umysłowych i bezrobocie, inni eksperci uspokaj...
Kosmiczne plany Stanów Zjednoczonych i wycena motoryzacyjnego giganta z USA – to one jak na razie najmocniej uci...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas