Reklama

“Gangsterskie” metody Apple. Problem twórców aplikacji

Apple nie gra fair – wynika z doniesień dyrektora technicznego spółki Basecamp. Odpowiadająca za nową aplikację z usługami mailowymi o nazwie Hey spółka dostała informację od koncernu z Cupertino, że jeśli nie zacznie sprzedawać subskrypcji przez App Store (zamiast przez własną stronę) i przekazywać mu z tego tytułu od 15 do 30 proc. przychodów, Apple usunie stamtąd Hey.

Publikacja: 18.06.2020 10:44

“Gangsterskie” metody Apple. Problem twórców aplikacji

Foto: David Paul Morris/Bloomberg

David Heinemeier Hansson z Basecamp określa działania Apple jako gangsterskie. Firma nie pozwoliła na wprowadzenie aktualizacji poprawiającej niektóre błędy, dodatkowo podczas rozmowy telefonicznej przedstawiciele korporacji zapytali o dodanie wspomnianych subskrypcji wewnątrz programu w celu uniknięcia wykasowania Hey.

CZYTAJ TAKŻE: App Store to dla Apple żyła złota. Padł rekord

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Cios w OpenAI i Teslę. Gigant e-handlu pokazał „przełomową” AI i humanoida
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Globalne Interesy
Kwaśne jabłko po premierze. Apple straciło ponad 100 mld dol. przez nowego iPhone'a
Reklama
Reklama