Reklama

Chiński TikTok wygryza Instagrama. Dzięki koronawirusowi

Przed pandemią TikTok był postrzegany jako aplikacja dla dzieci. Prawdziwym miejscem „zabaw” był Instagram. Koronawirus wszystko zmienił.

Publikacja: 08.05.2020 09:52

Chiński TikTok wygryza Instagrama. Dzięki koronawirusowi

Foto: afp

TikTok dla wielu osób stał się idealna rozrywka podczas lockdownu. Można na nim oglądać krótkie filmiki z podkładem muzycznym lub samemu takie tworzyć. Krótka, zabawna forma sprawiła, że aplikacja z narzędzia dla dzieci stałą się popularnym miejscem influencerów, celebrytów, ale także polityków, a nawet lekarzy i pracowników medycznych udzielających porad, jak uniknąć zarażenia COVID-19 czy przetrwać lockdown. Przez TikToka są też prowadzone relacje na żywo, na przykład z sanktuarium, w którym żyją pandy.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Mroczna prognoza twórcy DeepSeek. „Większość ludzkich miejsc pracy zniknie”
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Globalne Interesy
Ten gigant rośnie w AI szybciej niż Nvidia. Znalazł niezwykle intratną niszę
Globalne Interesy
UE kapituluje przed big techami? Potężne ustępstwa w kluczowej dziedzinie
Globalne Interesy
Meta zarobiła miliardy na reklamach oszustw. Wyciekły wewnętrzne dokumenty
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Globalne Interesy
Elon Musk tańczy na scenie. Pakiet płacowy, jakiego świat nie widział
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama