Kevin znów sam w domu. 6 mln odsłon w dwa dni

Macaulay Culkin, odtwarzający rolę Kevina, wrócił niej po 28 latach, reklamując Google Assistant.

Publikacja: 20.12.2018 14:38

Kevin znów sam w domu. 6 mln odsłon w dwa dni

Foto: google.com

Nie tylko w Polsce silny jest sentyment do filmu „Kevin sam w domu”, murowanego punktu wigilijnej ramówki. Choć film z 1990 r. trudno uznać za arcydzieło, to jednak powodzenie produkcji było i jest na tyle duże, że warto do niej wracać także w reklamach.

Postanowił na tym skorzystać Google kręcąc reklamę swojej usługi Assistant właśnie w konwencji tej produkcji, reżyserowanej przez Chrisa Columbusa.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Globalne Interesy
BLIK i Revolut łączą siły. Polska firma może ruszyć z zagraniczną ekspansją
Materiał Promocyjny
Telewizor w inteligentnym, bezpiecznym domu
Globalne Interesy
Ta technologia zjednoczyła muzyków grup ABBA i Radiohead. Idą z nią walczyć
Globalne Interesy
Koniec ze śledzeniem celebrytów. W ślady Elona Muska poszedł Mark Zuckerberg
Globalne Interesy
Uczą nawet języka, który nie istnieje. Kto stoi za aplikacją, która rozbiła bank?
Globalne Interesy
Elon Musk kupuje głosy dla Trumpa. Milion dolarów każdego dnia