Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.08.2025 01:45 Publikacja: 20.12.2018 14:38
Foto: google.com
Nie tylko w Polsce silny jest sentyment do filmu „Kevin sam w domu”, murowanego punktu wigilijnej ramówki. Choć film z 1990 r. trudno uznać za arcydzieło, to jednak powodzenie produkcji było i jest na tyle duże, że warto do niej wracać także w reklamach.
Postanowił na tym skorzystać Google kręcąc reklamę swojej usługi Assistant właśnie w konwencji tej produkcji, reżyserowanej przez Chrisa Columbusa.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Dyrektor zarządzający Mety, właściciela Facebooka i Instagrama, przedstawił wizję „osobistej superinteligencji”...
Z kosmodromu w Sriharikota w Centrum Kosmicznym Satish Dhawan na orbitę okołoziemską wystrzelony został satelita...
Ledwie opadł kurz po wstrząsie, jaki DeepSeek zaserwował Dolinie Krzemowej, a już Chiny informują o modelu AI, k...
EssilorLuxottica, największy producent luksusowych okularów, poinformował, że przychody ze sprzedaży inteligentn...
W sierpniowym numerze prestiżowego magazynu „Vogue” pojawiła się reklama marki Guess z udziałem cyfrowej modelki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas