Aktualizacja: 10.12.2024 16:37 Publikacja: 21.07.2021 13:09
Foto: Bloomberg
O tym, że Netflix chce wejść w gry, mówiono już od pewnego czasu. Teraz, przy okazji publikacji wyników kwartalnych, amerykańska firma oficjalnie potwierdziła te informacje. Początkowo zamierza skupić się na produkcjach mobilnych.
„Gry będą objęte abonamentem Netflix bez dodatkowych kosztów, podobnie jak filmy i seriale. Początkowo skupimy się przede wszystkim na grach na urządzenia mobilne. Jesteśmy podekscytowani naszymi filmami i serialami telewizyjnymi i spodziewamy się (…) wzrostu we wszystkich kategoriach naszych treści. Uważamy, że nadszedł właściwy czas, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak nasi członkowie cenią gry” – napisał Netflix w liście do inwestorów.
Nie Robert Lewandowski ani nawet Messi czy Ronaldo, lecz algierska bokserka okazała się najczęściej wyszukiwanym w sieci sportowcem.
Nowy bot od OpenAI ominie nasz kraj szerokim łukiem. Model Sora, bo o nim mowa, jest na ustach fanów nowych technologii na całym świecie, ale polscy użytkownicy nie skorzystają z jego wyjątkowych możliwości.
Apple zostało oskarżone o nielegalne monitorowanie urządzeń osobistych i kont iCloud swoich pracowników, a także o zakazywanie im omawiania ze współpracownikami wynagrodzenia oraz warunków pracy.
Chińskie firmy powinny zachować ostrożność przy zakupie amerykańskich chipów, ponieważ „nie są już bezpieczne" i zamiast tego wybierać produkty krajowe – poinformowały lokalne stowarzyszenia branżowe. To odpowiedź na ograniczenia nałożone przez Waszyngton na chińskich producentów.
Przez wciąż wysoki wskaźnik inflacji wydatki świąteczne Polaków rosną z roku na rok. Podczas gdy w 2022 roku było to średnio 1427 zł, to w 2023 roku przeciętny Polak wydał na święta już 1490 zł .
Wiele wskazuje na to, że Apple szykuje dużą niespodziankę. Według nieoficjalnych informacji ruszyły prace nad nietypowym iPhone'm. Koncern miałby teraz wejść w segment składanych smartfonów.
Planujesz sprzedać niepotrzebne rzeczy przez Internet? Robisz porządki w szafie? Znalazłeś nieużywane ubrania albo rzeczy, które tylko zbierają kurz? To świetnie się składa! Sprzedaż online to doskonały sposób na to, aby dać przedmiotom „drugie życie”, a do tego zasilić domowy budżet dodatkowym zarobkiem. Niestety, nie wszyscy kupujący mają uczciwe zamiary. Jak handlować w sieci bezpiecznie i bez stresu? Dzisiaj odpowiadamy na te pytania! Internet to świetne miejsce do sprzedaży. Tysiące ludzi codziennie szuka okazji i używanych rzeczy w dobrym stanie. Chętnie przygarną nieużywane przez Ciebie rzeczy, dając im nowe życie. Pomyśl tylko – te spodnie, które są już za małe, buty kupione w złym rozmiarze czy nieużywany tablet – wszystko to może znaleźć nowego właściciela i pomóc zasilić Twój domowy budżet! Na przykład, komplet ubrań z zeszłego sezonu może dać Ci nawet kilkaset złotych ekstra. Rower treningowy czy stary telefon komórkowy, który stoi i zbiera kurz może znaleźć nabywcę nawet w ciągu kilku dni i za naprawdę niezłą kwotę. Niekiedy jednak proces sprzedaży może być bardzo frustrujący. Jak uniknąć nieporozumień i przeprowadzić wszystko jak najsprawniej, a po drodze nie nadziać się na oszustów? Podpowiadamy!
Nie Robert Lewandowski ani nawet Messi czy Ronaldo, lecz algierska bokserka okazała się najczęściej wyszukiwanym w sieci sportowcem.
PFR i armia przyglądają się tworzonym przez start-upy technologiom. Celem ma być poprawa bezpieczeństwa państwa.
Sprzedawcy to tradycyjnie najbardziej zadłużona branża w Polsce, a obecnie są już pod kreską na ponad 2,4 mld zł. Koniunktura im zdecydowanie nie sprzyja, na dotychczasowe problemy i wzrost kosztów nakłada się wojna cenowa dyskontów i konkurencja e-handlu.
Możliwe będzie testowanie pojazdów zautomatyzowanych na krajowych drogach.
Omnicom i Interpublic, numer trzy i cztery w świecie reklamy połączą siły w transakcji wartej ponad 13 mld dol. Obiecują właścicielom setki milionów dolarów oszczędności.
Nowy bot od OpenAI ominie nasz kraj szerokim łukiem. Model Sora, bo o nim mowa, jest na ustach fanów nowych technologii na całym świecie, ale polscy użytkownicy nie skorzystają z jego wyjątkowych możliwości.
Grupa Polsat-Interia czwarty raz w 2024 roku zajęła pierwsze miejsce wśród polskich wydawców internetowych pod względem liczby odwiedzających – wynika z badania Mediapanel.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas