Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix idzie jak burza. Zaoferuje gry w abonamencie

Streamingowy gigant wkracza na rynek gier. Zacznie od zaoferowania produkcji mobilnych w ramach abonamentu.

Publikacja: 21.07.2021 13:09

Netflix idzie jak burza. Zaoferuje gry w abonamencie

Foto: Bloomberg

O tym, że Netflix chce wejść w gry, mówiono już od pewnego czasu. Teraz, przy okazji publikacji wyników kwartalnych, amerykańska firma oficjalnie potwierdziła te informacje. Początkowo zamierza skupić się na produkcjach mobilnych.

„Gry będą objęte abonamentem Netflix bez dodatkowych kosztów, podobnie jak filmy i seriale. Początkowo skupimy się przede wszystkim na grach na urządzenia mobilne. Jesteśmy podekscytowani naszymi filmami i serialami telewizyjnymi i spodziewamy się (…) wzrostu we wszystkich kategoriach naszych treści. Uważamy, że nadszedł właściwy czas, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak nasi członkowie cenią gry” –  napisał Netflix w liście do inwestorów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Z Epsteinem wymieniał maile o swojej studentce. Larry Summers ochodzi z zarządu OpenAI
Globalne Interesy
Miliardy dolarów zagrożone. Wszystko przez AI. Czeka nas powtórka kryzysu?
Globalne Interesy
Ten koncern zmienia pracownicze standardy. Będzie rozliczał z wykorzystania AI
Globalne Interesy
Wyścig zbrojeń w AI przyspiesza. To narzędzie Google'a ma zdetronizować ChatGPT
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Globalne Interesy
Popłoch na rynku chipów. Gigant śrubuje ceny, korzystając z wielkiego popytu na AI
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama