Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.09.2025 10:27 Publikacja: 13.06.2019 17:34
Neymar zmieni niebawem logo na swojej koszulce na Uber Eats
Foto: AFP
Stowarzyszenie zarządzające pierwszą ligą podało, że została podpisana umowa na mocy, której Uber Eats staje się nowym sponsorem i nabywa prawa do nazwy „Ligue 1”. Kontrakt ma obowiązywać od przyszłego sezonu i trwać 2 lata.
Według francuskiego dziennika „Le Figaro” Uber Eats zapłaci LFP (zarządcy Ligue 1) 32 mln euro. Poprzedni sponsor, producent mebli Conform, wydał na takie same prawa dużo mniej – 20 mln euro.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Koncern z Cupertino zaprezentował cztery warianty iPhone’a, w tym ultra-cienki model Air, zegarki Apple Watch Se...
Dwie wiodące firmy technologiczne ze starego kontynentu łączą siły, by na rynku sztucznej inteligencji rzucić wy...
Apple szykuje największą premierę od lat – 9 września pokaże iPhone’a 17, w tym ultracienki model Air. Zaskoczyć...
Zarząd Tesli ogłosił, że założyciel tej spółki Elon Musk może dostać 1 bln dolarów wynagrodzenia, jeśli spełni s...
Choć amerykański sąd federalny osłabił dominującą pozycję koncernu Google, nie zostanie on zmuszony do podziału...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas