Uber Eats sponsorem francuskiej ekstraklasy. Już żartują

Przez dwa sezony najważniejsza francuska liga piłki nożnej będzie miała w nazwie aplikację do zamawiania jedzenia. „Ligue 1 Uber Eats” startuje w sezonie 2020/21.

Publikacja: 13.06.2019 17:34

Neymar zmieni niebawem logo na swojej koszulce na Uber Eats

Neymar zmieni niebawem logo na swojej koszulce na Uber Eats

Foto: AFP

Stowarzyszenie zarządzające pierwszą ligą podało, że została podpisana umowa na mocy, której Uber Eats staje się nowym sponsorem i nabywa prawa do nazwy „Ligue 1”. Kontrakt ma obowiązywać od przyszłego sezonu i trwać 2 lata.

Według francuskiego dziennika „Le Figaro” Uber Eats zapłaci LFP (zarządcy Ligue 1) 32 mln euro. Poprzedni sponsor, producent mebli Conform, wydał na takie same prawa dużo mniej – 20 mln euro.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Globalne Interesy
To nie cła odwetowe Chin najbardziej uderzyły w USA. Groźba paraliżu
Globalne Interesy
Apple porzuca współpracę z Chinami? Przeniesie produkcję iPhone’ów do tego kraju
Globalne Interesy
Deepseek i inne boty posłuszne władzy. Przyłapano je na kłamstwach i cenzurze
Globalne Interesy
Chiny miękną? Po cichu zawiesiły część karnych ceł na import z USA
Globalne Interesy
Sankcje zabijają rosyjskie kina. Fitness zamiast filmu