Uber Eats sponsorem francuskiej ekstraklasy. Już żartują

Przez dwa sezony najważniejsza francuska liga piłki nożnej będzie miała w nazwie aplikację do zamawiania jedzenia. „Ligue 1 Uber Eats” startuje w sezonie 2020/21.

Publikacja: 13.06.2019 17:34

Neymar zmieni niebawem logo na swojej koszulce na Uber Eats

Neymar zmieni niebawem logo na swojej koszulce na Uber Eats

Foto: AFP

Stowarzyszenie zarządzające pierwszą ligą podało, że została podpisana umowa na mocy, której Uber Eats staje się nowym sponsorem i nabywa prawa do nazwy „Ligue 1”. Kontrakt ma obowiązywać od przyszłego sezonu i trwać 2 lata.

Według francuskiego dziennika „Le Figaro” Uber Eats zapłaci LFP (zarządcy Ligue 1) 32 mln euro. Poprzedni sponsor, producent mebli Conform, wydał na takie same prawa dużo mniej – 20 mln euro.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Globalne Interesy
Nie tylko Netflix podnosi ceny. Jak płacić mniej za streaming? Kto jest najtańszy?
Globalne Interesy
Finansowy rajd Elona Muska. Ile jest obecnie wart najbogatszy człowiek świata?
Globalne Interesy
Monopol Google zagrożony. Co zrobi Donald Trump?
Globalne Interesy
Kiedy Amerykanie znów wylądują na Księżycu? Chiny mają podobny plan i się śpieszą
Materiał Promocyjny
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!
Globalne Interesy
Zagrożenie krachem. Alarmuje kluczowa instytucja finansowa