Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 15:19 Publikacja: 17.11.2020 12:46
Foto: mat. pras.
Inwestorzy od dawna czekają na IPO Airbnb. O debiucie mówi się już od ponad roku, jednak dopiero w poniedziałek spółka złożyła dokumenty w SEC. We wniosku spółka przedstawiła również swoje wyniki.
Pierwsza połowa roku była ponura dla Airbnb, którego platforma służy do wyszukiwania i rezerwowania noclegów w 220 krajach i regionach na całym świecie. Firma poinformowała, że do 30 czerwca odnotowała stratę netto w wysokości 916 mln dol. przy przychodach na poziomie 1,18 mld USD. Powodem jest oczywiście pandemia, która zahamowała globalną turystykę. Przełom nastąpił jednak w III kwartale, kiedy spółka wypracowała 219 mln dol. zysku netto. Również w analogicznym okresie rok wcześniej spółce udało się wypracować zysk, jednak był to jedyny rentowny kwartał w 2019 r.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
AI zjada własnych „rodziców”. Inwestorzy wyprzedają akcje firm software’owych, a wyceny Salesforce, Adobe czy At...
xAI, spółka kontrowersyjnego miliardera, która stworzyła Groka, po cichu zmieniła swój statut. Okazuje się, że w...
Premiera nowego ChatGPT rozczarowała, a wielu ekspertów ostrzega, że tempo rozwoju AI wyraźnie zwalnia. Tymczase...
Technologiczni giganci niechętnie ujawniają dane, a lokalne społeczności i rolnicy coraz częściej czują się zagr...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W 2025 r. dojdzie do zmiany globalnego lidera na rynku chatbotów – prognozują specjaliści z platformy Kalshi AI,...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas