Reklama
Rozwiń
Reklama

Amazon rezygnuje z rzeszy pochlebców. Porażka wielkiej kampanii

Amerykański koncern zrezygnował z kontrowersyjnej kampanii, w której płacił pracownikom za tweetowanie o tym, jak bardzo kochają swoją pracę.

Publikacja: 31.01.2022 09:20

Amazon rezygnuje z rzeszy pochlebców. Porażka wielkiej kampanii

Amazon

Foto: Amazon

Pracownicy magazynów otrzymywali wynagrodzenie za dzielenie się pozytywnymi wrażeniami na temat firmy i zaprzeczanie doniesieniom, jak te o pracownikach zmuszanych do oddawania moczu w butelkach, by nie obniżać wydajności – pisze The Verge.

Według wewnętrznych dokumentów firmy udostępnionych przez The Intercept w 2021 r., program został uruchomiony w 2018 r. w odpowiedzi na fale krytyki dotyczącej standardów bezpieczeństwa i warunków pracy w Amazonie. Pracownicy zostali wybrani z uwzględnieniem „wielkiego poczucia humoru” i kazano im odpowiadać „w uprzejmy - ale dosadny – sposób” na krytyków firmy, w tym decydentów i polityków.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Oto największy beneficjent boomu AI. Nie są to wcale big techy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Globalne Interesy
„AI stała się jak narkotyk”. Bunt pracowników Amazona i innych technologicznych gigantów
Globalne Interesy
Chińskie firmy sprytnie omijają sankcje USA. Nie muszą już przemycać chipów
Globalne Interesy
To będzie najdroższy iPhone w historii. Apple szykuje rewolucyjną premierę
Globalne Interesy
Trump rusza z wielką „Misją Genesis”. To nowy projekt Manhattan
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama