Netflix: będą reklamy przed filmami i serialami. Początek sojuszu z Microsoftem

We współpracy z Microsoftem pionier streamingu szykuje tańszy plan zawierający reklamy. Ma to być recepta na odejścia klientów i rosnącą konkurencję innych serwisów.

Publikacja: 15.07.2022 11:13

Netflix: będą reklamy przed filmami i serialami. Początek sojuszu z Microsoftem

Foto: Bloomberg

Gigant streamingu poinformował, że razem z Microsoftem będą współpracować przy nowym planie zawierającym reklamy. Kooperacja obu firm jest następstwem ogłoszenia przez Netfliksa, że jest otwarty na tańszy plan taryfowy zawierający reklamy. W kwietniu informacja ta zaskoczyła część analityków, gdyż szef i twórca Netfliksa Reed Hastings przez lata bronił się przed reklamami w swoim serwisie (innymi niż lokowanie produktu). Koncern przechodzi jednak trudny okres – w pierwszym kwartale 2022 roku po raz pierwszy od dziesięciu lat więcej osób zrezygnowało z jego usług niż zaczęło z nich korzystać.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Globalne Interesy
Twórca ChatGPT rzuca wyzwanie Google i Microsoftowi. Uruchamia wyjątkową wyszukiwarkę
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity od Citibanku można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Globalne Interesy
Nowy najbogatszy Chińczyk. Kim jest założyciel kontrowersyjnej aplikacji społecznościowej
Globalne Interesy
Słynny miliarder i podróżnik poleci w rekordowy lot balonem. A po nim bogaci turyści
Globalne Interesy
To miał być pogromca Google’a. Teraz ma poważne kłopoty
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Globalne Interesy
BLIK i Revolut łączą siły. Polska firma może ruszyć z zagraniczną ekspansją