Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.09.2025 23:54 Publikacja: 15.07.2022 11:13
Foto: Bloomberg
Gigant streamingu poinformował, że razem z Microsoftem będą współpracować przy nowym planie zawierającym reklamy. Kooperacja obu firm jest następstwem ogłoszenia przez Netfliksa, że jest otwarty na tańszy plan taryfowy zawierający reklamy. W kwietniu informacja ta zaskoczyła część analityków, gdyż szef i twórca Netfliksa Reed Hastings przez lata bronił się przed reklamami w swoim serwisie (innymi niż lokowanie produktu). Koncern przechodzi jednak trudny okres – w pierwszym kwartale 2022 roku po raz pierwszy od dziesięciu lat więcej osób zrezygnowało z jego usług niż zaczęło z nich korzystać.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Elon Musk może na długo stracić tron najbogatszego człowieka świata. Po piętach depcze mu jego przyjaciel z Doli...
Rosnąca grupa artystów decyduje się na radykalny krok: usunięcie całej swojej dyskografii z popularnej platformy...
Premiera nowej linii smartfonów iPhone 17 zakończyła się dla Apple potężną przeceną akcji i spadkiem wartości. E...
Zanosi się na prawdziwie kopernikański przewrót na rynku telekomunikacyjnym. Już nie deregulacja, demonopolizacj...
Koncern z Cupertino zaprezentował cztery warianty iPhone’a, w tym ultra-cienki model Air, zegarki Apple Watch Se...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas