Reklama
Rozwiń

Netflix odbił się i rusza z rewolucją. Nowy abonament i usługi

Tańszy abonament z reklamami od 3 listopada, nowy sposób na współdzielenie usług i ekspansja w gamingu mają przyspieszyć rozwój giganta streamingu coraz bardziej podgryzanego przez konkurencję.

Publikacja: 25.10.2022 01:44

Netflix spodziewa się jeszcze szybszego wzrostu liczby abonentów. Dużo jednak zależy od nowych ofert

Netflix spodziewa się jeszcze szybszego wzrostu liczby abonentów. Dużo jednak zależy od nowych ofert i seriali

Foto: Bloomberg

Pogłoski o mojej śmierci są mocno przesadzone – powiedział amerykański pisarz Mark Twain, kiedy przeczytał w gazecie swój nekrolog. Mocno przesadzone wydają się też zapowiedzi schyłku serwisu streamingowego Netflix, który na początku tego roku zaczął niespodziewanie tracić użytkowników. Skończył się pandemiczny boom, firma zaczęła podnosić ceny, a konkurencja znacząco zaostrzyła się za sprawą takich rywali jak Amazon Prime, Apple TV, a zwłaszcza Disney+ z jego gigantyczną biblioteką filmów oraz seriali. Jednocześnie klienci zaczęli łapać się za kieszenie w sytuacji spowolnienia gospodarczego i rosnących kosztów utrzymania. W efekcie firma straciła miliardy dolarów kapitalizacji, musiała redukować miejsca pracy, a jej przyszłość stanęła pod znakiem zapytania.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Globalne Interesy
Noclegowy gigant w kryzysie? Protesty i „aplikacja do wszystkiego"
Globalne Interesy
Ślub multimiliardera budzi kontrowersje. Protesty w Wenecji
Globalne Interesy
USA mogą wyłączyć Europę? Cyfrowy „guzik" Donalda Trumpa rozpala wyobraźnię
Globalne Interesy
Tesle bez kierowcy na drogach – i od razu problemy. Niepokojące nagrania
Globalne Interesy
USA oskarżają: Deepseek próbował nielegalnie zdobyć chipy i wspiera chińską armię