Reklama
Rozwiń

Netflix odbił się i rusza z rewolucją. Nowy abonament i usługi

Tańszy abonament z reklamami od 3 listopada, nowy sposób na współdzielenie usług i ekspansja w gamingu mają przyspieszyć rozwój giganta streamingu coraz bardziej podgryzanego przez konkurencję.

Publikacja: 25.10.2022 01:44

Netflix spodziewa się jeszcze szybszego wzrostu liczby abonentów. Dużo jednak zależy od nowych ofert

Netflix spodziewa się jeszcze szybszego wzrostu liczby abonentów. Dużo jednak zależy od nowych ofert i seriali

Foto: Bloomberg

Pogłoski o mojej śmierci są mocno przesadzone – powiedział amerykański pisarz Mark Twain, kiedy przeczytał w gazecie swój nekrolog. Mocno przesadzone wydają się też zapowiedzi schyłku serwisu streamingowego Netflix, który na początku tego roku zaczął niespodziewanie tracić użytkowników. Skończył się pandemiczny boom, firma zaczęła podnosić ceny, a konkurencja znacząco zaostrzyła się za sprawą takich rywali jak Amazon Prime, Apple TV, a zwłaszcza Disney+ z jego gigantyczną biblioteką filmów oraz seriali. Jednocześnie klienci zaczęli łapać się za kieszenie w sytuacji spowolnienia gospodarczego i rosnących kosztów utrzymania. W efekcie firma straciła miliardy dolarów kapitalizacji, musiała redukować miejsca pracy, a jej przyszłość stanęła pod znakiem zapytania.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Globalne Interesy
Te latające pojazdy mają odmienić transport. Właśnie rusza produkcja
Globalne Interesy
AI Elona Muska zyskała miliardy. To będzie wojna z twórcą ChatGPT o pozycję nr 1
Globalne Interesy
„Jestem Satoshi Nakamoto". Kim jest twórca bitcoina?
Globalne Interesy
Moderatorzy Facebooka nie wytrzymują pracy i makabrycznych treści. Jest pozew grupowy
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Globalne Interesy
USA szykują cios w Chiny. Tym razem to produkt, który znajduje się w milionach domów
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku