Reklama

Klienci Netflix czy Disney+ mogą nie przełknąć podwyżek i zmian w dzieleniu kont

Użytkownicy serwisów streamingowych zwracają przede wszystkim uwagę na cenę i zaraz po tym konkretną zawartość. Ważny też brak reklam – wynika z najnowszych badań.

Publikacja: 30.10.2022 10:46

Klienci Netflix czy Disney+ mogą nie przełknąć podwyżek i zmian w dzieleniu kont

Foto: Adobe Stock

Najwięksi gracze na rynku streamingu wprowadzają plany z reklamami, podwyższają ceny (jak Disney+) albo rozpoczynają rozprawę z dzieleniem się kontami (jak Netflix) i to jest moment, w którym można poważnie zastanowić się, jak wpłynie to na użytkowników i popularność serwisów z serialami i filmami. Z ankiety przeprowadzonej dla National Public Radio (NPR) przez Ipsos wynika kilka ciekawych wniosków dotyczących tego, jak Amerykanie korzystają z serwisów streamingowych.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Wojna handlowa USA – Chiny nabiera tempa. Pekin blokuje amerykańskiego giganta
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Cios w OpenAI i Teslę. Gigant e-handlu pokazał „przełomową” AI i humanoida
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Reklama
Reklama