Aktualizacja: 23.05.2025 18:09 Publikacja: 30.10.2022 10:46
Foto: Adobe Stock
Najwięksi gracze na rynku streamingu wprowadzają plany z reklamami, podwyższają ceny (jak Disney+) albo rozpoczynają rozprawę z dzieleniem się kontami (jak Netflix) i to jest moment, w którym można poważnie zastanowić się, jak wpłynie to na użytkowników i popularność serwisów z serialami i filmami. Z ankiety przeprowadzonej dla National Public Radio (NPR) przez Ipsos wynika kilka ciekawych wniosków dotyczących tego, jak Amerykanie korzystają z serwisów streamingowych.
Firma kierowana przez Tima Cooka, na skutek wojny celnej z Chinami, przenosi produkcję iPhone’ów z Chin do Indii...
Konta bezpośrednich użytkowników skandynawskiego serwisu streamingowego w Polsce trafią do ukraińskiej platformy...
„Googlanie” w sieci nie będzie już takie samo. Internetowy gigant rusza z rewolucją i uruchamia AI Mode. Znalezi...
Amerykański Departament Handlu ogłosił, że wycofuje wprowadzone przez administrację Bidena restrykcje dotyczące...
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas