Reklama

Musk w obliczu ogromnych strat Twittera. Grozi reklamodawcom „kontrbojkotem”

Twitter prawie wszystkie swoje przychody czerpie z reklam. Nic więc dziwnego, że Elon Musk – nowy właściciel i prezes Twittera – jest mocno zirytowany informacjami, że kolejni reklamodawcy wycofują się z platformy.

Publikacja: 05.11.2022 13:18

Musk w obliczu ogromnych strat Twittera. Grozi reklamodawcom „kontrbojkotem”

Foto: Bloomberg

Elon Musk zagroził, że publicznie napiętnuje reklamodawców, którzy wycofują swoje reklamy z serwisu. Ogłosił to na Twitterze, wywołując burzę. Muska do nerwowej reakcji podpuścił prawicowy lobbysta Mike Davis sugerując, aby z nazwy wymienić firmy „abyśmy mogli poddać ich kontrbojkotowi”. Musk napisał w swojej odpowiedzi: „Dzięki. Termojądrowe nazywanie i zawstydzanie są dokładnie tym, co się stanie, jeśli to się nie skończy”.

Mike Davis miał wielokrotnie problemy na Twitterze, który zawieszał jego konto za agresywne posty.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Zaskakujący wynik giełdowego eksperymentu z AI. Który bot najlepiej pomnożył kapitał?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Sprzedaż iPhone’a 17 niespodziewanie bije rekordy. Chiny przyszły z odsieczą
Globalne Interesy
Będziemy pracować tylko trzy dni w tygodniu. Powód jest jeden
Globalne Interesy
Złowieszcza prognoza. Ekspansja AI to bezrobocie i narodziny „trwałej klasy niższej”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Bańka AI 17 razy większa niż dot-comów z lat 90.? Ten analityk zszokował świat
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama