Musk w obliczu ogromnych strat Twittera. Grozi reklamodawcom „kontrbojkotem”

Twitter prawie wszystkie swoje przychody czerpie z reklam. Nic więc dziwnego, że Elon Musk – nowy właściciel i prezes Twittera – jest mocno zirytowany informacjami, że kolejni reklamodawcy wycofują się z platformy.

Publikacja: 05.11.2022 13:18

Musk w obliczu ogromnych strat Twittera. Grozi reklamodawcom „kontrbojkotem”

Foto: Bloomberg

Elon Musk zagroził, że publicznie napiętnuje reklamodawców, którzy wycofują swoje reklamy z serwisu. Ogłosił to na Twitterze, wywołując burzę. Muska do nerwowej reakcji podpuścił prawicowy lobbysta Mike Davis sugerując, aby z nazwy wymienić firmy „abyśmy mogli poddać ich kontrbojkotowi”. Musk napisał w swojej odpowiedzi: „Dzięki. Termojądrowe nazywanie i zawstydzanie są dokładnie tym, co się stanie, jeśli to się nie skończy”.

Mike Davis miał wielokrotnie problemy na Twitterze, który zawieszał jego konto za agresywne posty.

Pozostało 82% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Globalne Interesy
Ludzie wyginą jak dinozaury? Powstaje system obrony przed kosmicznym zagrożeniem
Globalne Interesy
CrowdStrike zablokował systemy Microsoft. Potężna awaria na całym świecie
Globalne Interesy
OpenAI rozpoczyna wojnę, wprowadzając nowy model ChatGPT. Jest tańszy i szybszy
Globalne Interesy
Elon Musk zabiera swoje firmy z Kalifornii. Podał szokujący powód
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Globalne Interesy
Rosyjski gigant ucieka z USA. Niedostępne oprogramowanie i zwolnienia pracowników