Aktualizacja: 19.05.2025 01:31 Publikacja: 07.11.2022 15:20
Gwiazdy mediów społecznościowych najchętniej posty zamieszczają na Instagramie. Płyną tam miliardy dolarów...
Foto: shutterstock
Marketerzy zainwestują w tym kanale ponad 2,2 mld dol. Tym samym serwis ten pokonał YouTube’a, gdzie trafi niecały 1 mld dol. W sumie obie te platformy zdominują rynek, przynajmniej za oceanem. Według danych Statista amerykańscy marketerzy mają wydać w 2022 r. łącznie 4,99 mld dol. na reklamę influencerów.
Analitycy podkreślają, że do obu serwisów ambicję ma dołączyć TikTok. Chińska aplikacja szybko stała się bardzo popularna wśród „wpływowych” osób w amerykańskiej sieci. Prognozy wskazują, że pokona ona Facebooka na rynku reklamy influencerów, generując w br. niemal 800 mln dol. (Facebook w tym zakresie notuje spadki – wydatki na tej platformie mają osiągnąć pułap niecałych 740 mln dol.). Eksperci sądzą, że w ciągu najbliższych dwóch lat w USA TikTok wyprzedzi już YouTube’a (chiński serwis jeszcze w 2020 r. odpowiadał za ledwie 5,4 proc. wydatków reklamowych na inluencerów w USA, a w 2024 r. ma to być 18,5 proc.).
Amerykański Departament Handlu ogłosił, że wycofuje wprowadzone przez administrację Bidena restrykcje dotyczące...
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas