Aktualizacja: 01.07.2025 08:01 Publikacja: 29.03.2023 14:06
Foto: David Paul Morris/Bloomberg
W przypadku kolejnych przeszło 4,3 mld ograniczył ich zasięg – wynika z opublikowanego właśnie przez koncern Ads Safety Report. Badania na temat bezpieczeństwa systemu reklamowego wskazują, że problem ten niebezpiecznie narasta. Google w ciągu rok aż o niemal 2 mld zwiększył liczbę usuniętych reklam (o prawie 100 proc.), dodatkowo zawiesił ponad 6,7 mln kont reklamodawców.
W Wenecji przybywa protestów przeciw utrudnieniom wywołanym ślubem twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Przyciąga to uwa...
Czy Donald Trump jednym ruchem palca wyłączy Europie dowolną usługę cyfrową? Dziś nasze uzależnienie od big tech...
Władze wzięły pod lupę pierwsze robotaksówki, które koncern Elona Muska wysłał na amerykańskie drogi. Nagrania z...
Chińska firma DeepSeek znalazła się pod lupą amerykańskich władz. Według USA startup AI wspiera chińskie wojsko...
Stany Zjednoczone zwróciły się do Chin o wpłynięcie na Iran, by ten nie zablokował jednego z kluczowych szlaków...
Założyciel SoftBank Group, Masayoshi Son, chce zbudować przemysłowy kompleks wart bilion dolarów w Arizonie, któ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas