Aktualizacja: 11.05.2025 07:13 Publikacja: 06.03.2023 15:42
Internetowi giganci głęboko sięgają nam do kieszeni. Za płatny dostęp do Facebooka, Twittera oraz Snapchata rocznie będzie trzeba zapłacić łącznie nawet ponad 1,5 tys. zł
Foto: Aleksei / AdobeStock
Czy to koniec mediów społecznościowych, jakie znamy – darmowych i dostępnych dla wszystkich? Już wkrótce część użytkowników Facebooka i Instagrama będzie mogła „poszczycić się” odznaką Meta Verified. Taką „rangę” otrzymają użytkownicy tych serwisów, którzy sięgną po płatny abonament. „Zweryfikowany przez Meta” internauta uzyska dostęp do większej widoczności w sieci i priorytetowej obsługi klienta. Ma być też lepiej chroniony filtrami wyłapującymi fałszywe profile. Eksperci nie mają wątpliwości, że Meta, podobnie jak wcześniej przejęty przez Elona Muska Twitter, wyznaczą kurs dla innych aplikacji.
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas