Reklama
Rozwiń

Potargani i w piżamach. Triumf aplikacji społecznościowej z „prawdziwymi” zdjęciami

Facebook i Instagram mają konkurenta? Nowa aplikacja do udostępniania zdjęć ma coraz więcej użytkowników preferujących nieretuszowane zdjęcia i dające wgląd w prawdziwe życie.

Publikacja: 01.05.2023 15:59

BeReal to aplikacja społecznościowa, która zachęca użytkowników do dzielenia się fragmentem swojego

BeReal to aplikacja społecznościowa, która zachęca użytkowników do dzielenia się fragmentem swojego życia w czasie rzeczywistym

Foto: Shutterstock

Aplikacja nazywa się BeReal i rejestruje się na niej wielu młodych ludzi. Według danych platformy analitycznej Apptopia liczba aktywnych użytkowników wzrosła w tym roku o ponad 315 proc.

BeReal to aplikacja społecznościowa, która zachęca użytkowników do dzielenia się fragmentem swojego życia w czasie rzeczywistym. Została uruchomiona na początku 2020 roku przez francuskiego przedsiębiorcę, ale większość jej użytkowników – co najmniej 65 proc. – zarejestrowała się w tym roku kalendarzowym – pisze CNN. Jak sama nazwa wskazuje, platforma nacisk kładzie na autentyczność. Użytkownicy są proszeni raz dziennie o podzielenie się zdjęciem tego, co robią w danym momencie, dając przyjaciołom wgląd w ich życie. Wgląd nie zmieniony i nie retuszowany.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Globalne Interesy
Te latające pojazdy mają odmienić transport. Właśnie rusza produkcja
Globalne Interesy
AI Elona Muska zyskała miliardy. To będzie wojna z twórcą ChatGPT o pozycję nr 1
Globalne Interesy
„Jestem Satoshi Nakamoto". Kim jest twórca bitcoina?
Globalne Interesy
Moderatorzy Facebooka nie wytrzymują pracy i makabrycznych treści. Jest pozew grupowy
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Globalne Interesy
USA szykują cios w Chiny. Tym razem to produkt, który znajduje się w milionach domów
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku