Reklama

Eksperci krytykują Muska za limity na Twitterze: To samobójczy krok

Elon Musk podstawił właśnie nogę nowej prezes Twittera Lindzie Yaccarino, która miała odzyskać reklamodawców na popularnej platformie i powstrzymać odpływ użytkowników. Rozpoczął walkę z tzw. data scrapingiem i sztuczną inteligencją.

Publikacja: 03.07.2023 09:27

Elon Musk może zaszkodzić Twitterowi w polityce odzyskiwania reklamodawców

Elon Musk może zaszkodzić Twitterowi w polityce odzyskiwania reklamodawców

Foto: Bloomberg

Główny udziałowiec Twittera zdecydował o tymczasowym ograniczeniu liczby postów, które użytkownicy aplikacji mogą przeczytać w serwisie społecznościowym. Eksperci nie mają wątpliwości, że to raczej nie będzie magnesem dla pieniędzy reklamodawców.

W weekend wielu użytkowników miało problem z dostępem do Twittera. Pojawiał się komunikat o błędzie, a popularna witryna nie była w stanie pobierać nowych tweetów. Spore zamieszanie po kilku godzinach wyjaśnił sam właściciel platformy – Musk napisał na Twitterze, że serwis zastosował „tymczasowe ograniczenia w celu rozwiązania problemu ekstremalnego poziomu zbierania danych i manipulacji systemem”. O co chodzi?

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama