Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.06.2023 07:16 Publikacja: 18.06.2023 11:37
Zatrudnienie przez Muska Lindy Yaccarino, wieloletniego dyrektora ds. reklamy, było sygnałem, że reklamy pozostały priorytetem dla Twittera
Foto: Bloomberg
Coraz więcej wiadomo o działaniach, które mają uratować Twittera po miesiącach chaosu, cięć kosztów i ucieczki reklamodawców. Dwa tygodnie po zatrudnieniu na stanowisku dyrektora generalnego Linda Yaccarino po raz pierwszy przedstawiła swoje plany inwestorom. Omówiła je agencja Reuters.
W prezentacji Yaccarino miała ujawnić, że firma prowadzi rozmowy z ważnymi postaciami z kręgów politycznych i branży rozrywkowej, operatorami usług płatniczych oraz wydawcami wiadomości i mediów na temat potencjalnych partnerstw.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Airbnb nie chce już być tylko platformą do rezerwacji tanich noclegów. Rozwój mają napędzić nowe usługi. Zagroże...
W Wenecji przybywa protestów przeciw utrudnieniom wywołanym ślubem twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Przyciąga to uwa...
Czy Donald Trump jednym ruchem palca wyłączy Europie dowolną usługę cyfrową? Dziś nasze uzależnienie od big tech...
Władze wzięły pod lupę pierwsze robotaksówki, które koncern Elona Muska wysłał na amerykańskie drogi. Nagrania z...
Chińska firma DeepSeek znalazła się pod lupą amerykańskich władz. Według USA startup AI wspiera chińskie wojsko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas