Reklama
Rozwiń

Twitter ujawnia plany rozwoju. Czy odbije się od dna?

Platforma społecznościowa skupi się na treściach wideo, płatnościach i e-handlu. Chce też odzyskać wpływy z reklamy cyfrowej. Powstałby serwis na wzór chińskiego WeChat.

Aktualizacja: 19.06.2023 07:16 Publikacja: 18.06.2023 11:37

Zatrudnienie przez Muska Lindy Yaccarino, wieloletniego dyrektora ds. reklamy, było sygnałem, że rek

Zatrudnienie przez Muska Lindy Yaccarino, wieloletniego dyrektora ds. reklamy, było sygnałem, że reklamy pozostały priorytetem dla Twittera

Foto: Bloomberg

Coraz więcej wiadomo o działaniach, które mają uratować Twittera po miesiącach chaosu, cięć kosztów i ucieczki reklamodawców. Dwa tygodnie po zatrudnieniu na stanowisku dyrektora generalnego Linda Yaccarino po raz pierwszy przedstawiła swoje plany inwestorom. Omówiła je agencja Reuters.

W prezentacji Yaccarino miała ujawnić, że firma prowadzi rozmowy z ważnymi postaciami z kręgów politycznych i branży rozrywkowej, operatorami usług płatniczych oraz wydawcami wiadomości i mediów na temat potencjalnych partnerstw.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Globalne Interesy
Noclegowy gigant w kryzysie? Protesty i „aplikacja do wszystkiego"
Globalne Interesy
Ślub multimiliardera budzi kontrowersje. Protesty w Wenecji
Globalne Interesy
USA mogą wyłączyć Europę? Cyfrowy „guzik" Donalda Trumpa rozpala wyobraźnię
Globalne Interesy
Tesle bez kierowcy na drogach – i od razu problemy. Niepokojące nagrania
Globalne Interesy
USA oskarżają: Deepseek próbował nielegalnie zdobyć chipy i wspiera chińską armię