Amazon ma coraz większy problem. Psy uwzięły się na jego kurierów

Rośnie liczba dostawców produktów zakupionych za pośrednictwem Amazona, których pogryzły psy i nie otrzymali potem żadnej pomocy ze strony koncernu, w tym wsparcia prawnego. Gigant e-handlu nie uważa kurierów ich za swoich pracowników.

Publikacja: 29.09.2023 10:25

Agresywne zachowanie psów jest częstym problemem kurierów

Agresywne zachowanie psów jest częstym problemem kurierów

Foto: AdobeStock

Jak donoszą amerykańskie i brytyjskie media, gigant e-commerce nie wspiera w tym zakresie pracowników. W rezultacie często unikają opieki medycznej ze względu na wysokie jej koszty i kontynuują pracę pomimo obrażeń.

Kurierzy których to spotkało przyznają, że Amazon zapłacił im za niedokończoną dostawę, ale nie byli w stanie powiedzieć, czy firma pomoże w szerszym zakresie. Gdy dzwonią na infolinię konsultanci zalecają wezwanie karetki, ale dodają, iż nie mogą zagwarantować, że kurier otrzyma zwrot wydatków.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Globalne Interesy
Apple i Meta biorą się za humanoidy. Walka o nowy wielki biznes
Globalne Interesy
Sukces Elona Muska. Apple kończy bojkot platformy X
Globalne Interesy
Groźny konkurent Elona Muska? Rosja chce z przytupem wrócić w kosmos
Globalne Interesy
Elon Musk chce przejąć OpenAI. Sam Altman: 100 mld dolarów to za mało
Globalne Interesy
Kolejne kraje blokują chińską aplikację AI DeepSeek. Kto i dlaczego to robi?