Społecznościowy gigant zaskoczył. Wchodzi w rozrywkę i to jaką

Microsoft nieustannie rozwija LinkedIn, należący do niego serwis specjalizujący się w kontaktach zawodowo-biznesowych. Teraz wprowadzi nowe funkcjonalności. LinkedIn będzie udostępniał gry.

Publikacja: 17.03.2024 15:51

Serwis, który osiem lat temu Microsoft przejął za ponad 26 mld dol., szuka sposobu jak wydłużyć czas

Serwis, który osiem lat temu Microsoft przejął za ponad 26 mld dol., szuka sposobu jak wydłużyć czas, jaki użytkownicy spędzają na platformie

Foto: Adobe Stock

Założona przez Reida Hoffmana platforma, która początkowo miała pomóc w łączeniu pracodawców i osób poszukujących pracę, przekształciła się w medium społecznościowe, a teraz idzie o krok dalej.

Serwis, który osiem lat temu Microsoft przejął za ponad 26 mld dol., szuka sposobu jak wydłużyć czas, jaki użytkownicy spędzają na platformie. I pomóc w tym ma właśnie cyfrowa rozrywka. Jak donosi TechCrunch, w LinkedIn pojawią się gry typu łamigłówki. Na pierwszy ogień pójdą takie produkcje jak „Queens”, „Inference” i „Crossclimb”. To tytuły bazujące na rozwiązaniach, które przyczyniły się do sukcesu „Wordle”.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Globalne Interesy
Zagrożenie krachem. Alarmuje kluczowa instytucja finansowa
Globalne Interesy
Trump i Musk oglądali razem start Starshipa. Nie wszystko poszło jak zaplanowano
Globalne Interesy
Google ma problem. Na sprzedaż pójdzie przeglądarka Chrome czy Android?
Globalne Interesy
Największa rakieta świata rusza w kosmos. W wydarzeniu weźmie udział Donald Trump
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Globalne Interesy
Trzaskowski i Sikorski śladem Schwarzeneggera i Swift. Jak założyć konto na Bluesky?