Reklama

Społecznościowy gigant zaskoczył. Wchodzi w rozrywkę i to jaką

Microsoft nieustannie rozwija LinkedIn, należący do niego serwis specjalizujący się w kontaktach zawodowo-biznesowych. Teraz wprowadzi nowe funkcjonalności. LinkedIn będzie udostępniał gry.

Publikacja: 17.03.2024 15:51

Serwis, który osiem lat temu Microsoft przejął za ponad 26 mld dol., szuka sposobu jak wydłużyć czas

Serwis, który osiem lat temu Microsoft przejął za ponad 26 mld dol., szuka sposobu jak wydłużyć czas, jaki użytkownicy spędzają na platformie

Foto: Adobe Stock

Założona przez Reida Hoffmana platforma, która początkowo miała pomóc w łączeniu pracodawców i osób poszukujących pracę, przekształciła się w medium społecznościowe, a teraz idzie o krok dalej.

Serwis, który osiem lat temu Microsoft przejął za ponad 26 mld dol., szuka sposobu jak wydłużyć czas, jaki użytkownicy spędzają na platformie. I pomóc w tym ma właśnie cyfrowa rozrywka. Jak donosi TechCrunch, w LinkedIn pojawią się gry typu łamigłówki. Na pierwszy ogień pójdą takie produkcje jak „Queens”, „Inference” i „Crossclimb”. To tytuły bazujące na rozwiązaniach, które przyczyniły się do sukcesu „Wordle”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Globalne Interesy
DeepSeek to dopiero początek. Chiny już mają nowego króla AI
Globalne Interesy
AI na nosie i wielki sukces. Czy ten gadżet wyprze smartfony?
Globalne Interesy
Burza wokół kontrowersyjnej reklamy w „Vogue”. Czy AI odbierze pracę modelkom?
Globalne Interesy
Zamiast Polski będzie Azja. Intel zmienia globalne plany i zabiera wielką inwestycję
Globalne Interesy
Amerykańska AI spuszczona ze smyczy. Trump znosi bariery i ujawnia plan ekspansji
Reklama
Reklama