Reklama

Streamingowe platformy wprowadzają w Polsce oferty z reklamami. Ile kosztują?

Startujący 11 czerwca Max, nowa platforma grupy Warner Bros. Discovery, będzie miał trzy abonamenty. Najtańszy – z reklamami. To nie pierwsza tego typu oferta w Polsce.

Publikacja: 05.06.2024 06:06

Serwisy streamingowe wprowadzają tańsze oferty z reklamami

Serwisy streamingowe wprowadzają tańsze oferty z reklamami

Foto: Adobe Stock

Warner Bros. Discovery, właściciel telewizji TVN, ale też platform streamingowych Player.pl i HBO Max, w pierwszy wtorek czerwca podał oficjalnie, jakie będą ceny platformy, która ma zastąpić HBO Max. Wprowadza abonament z reklamami. Jest nieco droższy niż dziś dostęp do HBO Max bez nich. 

Max z reklamą za 19,99 zł 

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Globalne Interesy
Akcjonariusze porozumieli się z kierownictwem Meta. Koniec sporu wartego 8 mld dolarów
Globalne Interesy
Nvidia wznowi sprzedaż chipów do Chin. Jej szef zarobił krocie na akcjach
Globalne Interesy
Zuckerberg buduje sztuczną superinteligencję. Nowe centrum wielkości Manhattanu
Globalne Interesy
Koniec dominacji Google i Microsoftu? Giganci AI uruchamiają nową usługę
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Globalne Interesy
Trump ma uzyskać mocną odpowiedź. Nadchodzi smartfon „Made in Europe”
Reklama
Reklama