Streamingowe platformy wprowadzają w Polsce oferty z reklamami. Ile kosztują?

Startujący 11 czerwca Max, nowa platforma grupy Warner Bros. Discovery, będzie miał trzy abonamenty. Najtańszy – z reklamami. To nie pierwsza tego typu oferta w Polsce.

Publikacja: 05.06.2024 06:06

Serwisy streamingowe wprowadzają tańsze oferty z reklamami

Serwisy streamingowe wprowadzają tańsze oferty z reklamami

Foto: Adobe Stock

Warner Bros. Discovery, właściciel telewizji TVN, ale też platform streamingowych Player.pl i HBO Max, w pierwszy wtorek czerwca podał oficjalnie, jakie będą ceny platformy, która ma zastąpić HBO Max. Wprowadza abonament z reklamami. Jest nieco droższy niż dziś dostęp do HBO Max bez nich. 

Max z reklamą za 19,99 zł 

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Globalne Interesy
Roboty dostarczą posiłki do domów. Polska firma szykuje rewolucję
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Globalne Interesy
Gigantyczne zwolnienia w Intelu. Co dalej z koncernem?
Globalne Interesy
Polacy żyją tą misją. Co Sławosz Uznański-Wiśniewski zabierze w kosmos?
Globalne Interesy
Czy Google odda Chrome i Androida? Wyszukiwarkę podgryzają już boty AI
Globalne Interesy
Zagrożone Google. Nowy sposób wyszukiwania w internecie