Warner Bros. Discovery, właściciel telewizji TVN, ale też platform streamingowych Player.pl i HBO Max, w pierwszy wtorek czerwca podał oficjalnie, jakie będą ceny platformy, która ma zastąpić HBO Max. Wprowadza abonament z reklamami. Jest nieco droższy niż dziś dostęp do HBO Max bez nich.
Max z reklamą za 19,99 zł
Grupa rezygnuje z marki HBO w nazwie serwisu i będzie on nazywać się Max. Taką aplikację będą musieli pobrać i zainstalować użytkownicy HBO Max, aby zachować dostęp do wykupionej oferty. WBD obiecuje, że katalog pozycji do obejrzenia będzie dwa razy większy, ale poza tym dotychczasowy widz nie powinien odczuć różnicy. Chyba że zechce skorzystać z nowej oferty, którą Max będzie promować.
Natomiast nowi użytkownicy platformy otrzymują do wyboru trzy abonamenty, z których najtańszy – za 19,99 zł – zawiera reklamy.
Czytaj więcej
Platforma streamingowa może, zdaniem analityków, w 2024 r. nadal podnosić stawki za korzystanie ze swoich usług, w miarę dalszego odbierania użytkowników tradycyjnej telewizji.
Dla porównania 19,99 zł to tyle, ile płacą obecnie użytkownicy HBO Max za platformę bez reklam, jeśli skorzystali z promocji uruchomionej przy okazji debiutu tej platformy. Regularna cena wynosi 29,99 zł. Natomiast jeśli ktoś decyduje się na uiszczenie opłaty za rok z góry, otrzymuje 34-proc. rabat i płaci 234 zł. Wtedy abonament miesięczny spada do 19,5 zł.