Aktualizacja: 25.04.2025 07:30 Publikacja: 29.07.2024 07:50
Platforma, która ma w ofercie asortyment niemal 45 tys. artykułów znanych marek, zamierza kusić klientów szerokim dostępem do produkty firm duńskich, szwedzkich i norweskich
Foto: Adobe Stock
Coolshop ma już polską domenę internetową i właśnie szykuje się do startu w Polsce. Platforma, która działa już niemal na co trzecim europejskim rynku, teraz chce powalczyć o internautów m.in. z Allegro. Skandynawski serwis, który ma 2 mln stałych klientów, rośnie jak na drożdżach – jeszcze w 2019 r. miał przychody o równowartości 350 mln zł, a w ub. r. sięgnęły już 1 mld zł. W porównaniu z polskim gigantem e-handlu to wciąż niewiele, gdyż Allegro w 2023 r. wypracowało 10,3 mld zł. W Skandynawii jednak marka ta to jeden z liderów rynku e-commerce.
Jeden z liderów na polskim rynku dostaw posiłków rusza z testami bionicznych maszyn kroczących, które miałyby za...
Firma ma ogłosić jeszcze w tym tygodniu plan zwolnienia co piątego pracownika, by obniżyć koszty w związku z utr...
To najmocniej „trendujące” hasło w wyszukiwarce Google w ciągu ostatnich 48 godzin. Mowa o polskim astronaucie,...
W USA ruszył historyczny proces przeciwko internetowemu koncernowi. Chodzi o ukrócenie obecnego monopolu Google’...
Popularność wyszukiwania internetowego za pomocą ChatGPT wystrzeliła – wynika z najnowszych europejskich danych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas