Gry komputerowe już nie wystarczą. „Zabijanie” w realu

W sieci pojawiła się oferta poszukująca ludzi, którzy pomogliby w przeniesieniu trybu gier battle royale do świata rzeczywistego. Dzienny zarobek projektanta wyniósłby 1500 funtów, a cały projekt ma trwać 6 tygodni. Pieniądze pochodzą od anonimowego milionera, autora pomysłu.

Publikacja: 14.04.2019 13:23

Arnold Schwarzenegger w filmie „Uciekinier” musi stoczyć liczne walki w telewizyjnej grze na śmierć

Arnold Schwarzenegger w filmie „Uciekinier” musi stoczyć liczne walki w telewizyjnej grze na śmierć i życie

Foto: youtube

Reklama ukazała się na portalu hushhush.com, który skupia się na sprzedaży jedynie najbardziej luksusowych produktów – od mebli, przez biżuterię i super samochody, kończąc na samolotach.

CZYTAJ TAKŻE: Gry wideo: sex i krwawe jatki mają przyciągnąć graczy

Anonimowy autor ogłoszenia chce stworzyć zawody, w których setka uczestników przebywałaby na prywatnej wyspie. Rozgrywka trwałaby 12 godzin dziennie przez trzy dni wydarzenia. Gracze mają być zaopatrzeni, na koszt twórcy, w broń ASG (Air Soft Gun), amunicje, ochraniacze oraz podstawowe zaopatrzenie potrzebne do przeżycia tych trzech dni. Pomiędzy dwunastogodzinnymi okresami gry, uczestnicy pozostają na wyspie, ale ogień ma być wstrzymany. Ostatni “żywy” gracz wygrywa 100 tys. funtów. Zawody mogą odbywać się cyklicznie.

Aaron Harpin, założyciel portalu, poinformował, że autor pomysłu chce przede wszystkim uczynić tę zabawę bezpieczną. Nie chce narażać uczestników na żadne uszczerbki na zdrowiu czy niebezpieczeństwa związane z przyrodą wyspy. Dlatego też potrzebuje projektanta z doświadczeniem w tworzeniu gier komputerowych, który zaplanuje całą mapę, zmieni nieco warunki terenowe.

CZYTAJ TAKŻE: Özil, Dembele i inne gwiazdy mają poważny problem. Uzależnienie od „Fortnite’a”

Battle royale to tryb wieloosobowych gier komputerowych polegających np. na zrzuceniu dużej liczby graczy na teren rozgrywki, uczestnicy muszą zbierać uzbrojenie oraz inne elementy pomagające w rozgrywce. Ostatni gracz lub drużyna, pozostająca na mapie wygrywa daną rozgrywkę.

Reklama ukazała się na portalu hushhush.com, który skupia się na sprzedaży jedynie najbardziej luksusowych produktów – od mebli, przez biżuterię i super samochody, kończąc na samolotach.

CZYTAJ TAKŻE: Gry wideo: sex i krwawe jatki mają przyciągnąć graczy

Pozostało 81% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Materiał Promocyjny
Mity i fakty - Czy to prawda, że elektryczne auta palą się częściej niż spalinowe?
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Gry & e-Sport
Dziś premiera „Niezwyciężonego”. To gra oparta na powieści Stanisława Lema
Gry & e-Sport
Idris Elba o swojej roli w „Cyberpunku". „Gwiazdy w grach wideo to znak czasu”
Gry & e-Sport
Dziś debiut „Widma wolności”. „Cyberpunk” odżył i znów napędza CD projekt