Twórcy gier stawiają na internetowe zbiórki

Coraz więcej firm pozyskuje pieniądze na realizację projektów za pomocą finansowania społecznościowego. Ostatnie miesiące pokazują, że można w ten sposób pozyskać naprawdę duże kwoty.

Publikacja: 05.05.2019 22:56

Twórcy gier stawiają na internetowe zbiórki

Foto: Shutterstock

W niespełna 10 godzin gra „Lust from Beyond” z portfela Movie Games osiągnęła w serwisie Kickstarter zakładany podstawowy cel finansowy. Ten psychologiczny horror nawiązuje do poprzedniego projektu „Lust for Darkness”, na który zbiórka też odbywała się w ramach kampanii crowdfundingowej. Wtedy koszty produkcji gry zwróciły się już w 24 godziny po premierze. Jej twórcy liczą, że historia się powtórzy.

W finansowanie społecznościowe mocno wierzy też WarSaw Games, który rozpoczął kampanię projektu „Counter Terrorist Agency”. Ze zbiórki, która ruszyła pod koniec kwietnia i prowadzona będzie przez 30 dni, spółka chce pozyskać 10 tysięcy dolarów kanadyjskich.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń