Aktualizacja: 14.03.2025 17:01 Publikacja: 04.02.2019 00:03
Wśród kluczowych tytułów grupy 1C Entertainment są takie gry, jak „Men of War” (na zdjęciu) czy „King’s Bounty”.
Foto: Materiały prasowe
Firma 1C Entertainment złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego pod koniec sierpnia zeszłego roku. – Decyzja dotycząca terminu oferty będzie uzależniona od terminu zatwierdzenia prospektu oraz od warunków rynkowych – poinformowała nas spółka.
Dokument BoomBita trafił do nadzorcy również latem zeszłego roku. Przy okazji jego przedstawiciele zasygnalizowali, że oferta będzie miała wartość ponad 100 mln zł. To jedna trzecia wartości wszystkich IPO zrealizowanych na warszawskiej giełdzie w zeszłym roku. BoomBit jest producentem oraz wydawcą gier na mobilne systemy operacyjne, czyli iOS oraz Android. Stawia na model free-to-play (gdy darmowe z opcją mikropłatności). Z kolei 1C Entertainment to międzynarodowa grupa, prowadząca działalność w trzech segmentach: dystrybucji tradycyjnej i cyfrowej gier wideo, specjalistycznych usług dla branży oraz produkcji na wszystkie platformy w oparciu o własne oraz zewnętrzne IP. Kilka dni temu pochwaliła się, że „Ancestors Legacy” – gra przez nią wydana w zeszłym roku – znalazła się w zestawieniu stu najlepszych tytułów według przychodu brutto na platformie Steam.
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowszej wersji gry. Wcześniej planowana na jesień ubiegłego roku premiera Football Managera 2025 była kilkukrotnie przekładana
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia było to przełomowe podejście, co szybko potwierdził rynek, podążając za nami – mówi Paweł Nowak, właściciel Domator24.com i marek Diablo Chairs oraz Jan Nowak.
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści w sprawie nowego „Wiedźmina”.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Rola Bałtyku jest kluczowa w kontekście transformacji europejskiego sektora energii. Akwen doskonale nadaje się do rozwoju morskiej energetyki wiatrowej, sprzyja też rozwojowi innych technologii niskoemisyjnych, w tym odnawialnego wodoru.
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marketing, ale premiera i tak jest rozczarowaniem - uważają analitycy. Wycena akcji spółki stopniała w poniedziałek o ponad jedną trzecią.
Jazda na motocyklu to z całą pewnością wielka przyjemność, o czym zaświadczy każdy, kto chociaż raz miał okazję – legalnie, podkreślmy – poprowadzić maszynę na dwóch kołach.
AI wdziera się do studiów gamingowych. Producenci jednak uspokajają: tworzenie cyfrowej rozrywki opiera się na kreatywności, której boty jeszcze długo nie będą w stanie osiągnąć.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) do gier video pozwoli na rozwój rynku gamingowego, ale niesie też za sobą ryzyka prawne.
Saudyjczycy powiedzieli sobie wprost, że tylko z gamingu i e-sportu chcą wygenerować do 2030 roku co najmniej 1 proc. PKB i 39 tys. miejsc pracy – mówi Mieszko Rajkiewicz, doktorant na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Robert Lewandowski pomaga nam w budowaniu relacji z chińskimi partnerami – mówi Łukasz Robert Włodarczyk, współzałożyciel Silk Road Games.
W końcu sierpnia została zamknięta transakcja nabycia większościowych udziałów w Techlandzie przez chiński Tencent, giganta branży gamingowej.
18-latek zainwestował całą wypłatę w skrzynki z losowymi przedmiotami w grze Counter-Strike: Global Offensive i zdobył jeden z najcenniejszych akcesoriów.
Notowania CD Projektu spadły najniżej od pół roku. Zdaniem Piotra Bogusza z biura Erste Securities Polska problemy z grą Project Sirius jeszcze będą ciążyć spółce.
Profesjonalne zawody na całym świecie w tym roku ma oglądać ponad 0,5 mld osób. Nad Wisłą kolejne firmy inwestują w tę branżę, a bukmacherzy notują w tym segmencie trzycyfrowe wzrosty.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas