Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 11:04 Publikacja: 07.11.2018 18:16
Gracze wykorzystują już wirtualną rzeczywistość. Na zdjęciu: Tokyo Game Show we wrzesniu tego roku
Foto: James Whitlow Delano/Bloomberg
„Red Dead Redemption 2”, „God of War”, „Call of Duty”, „Far Cry 5”, „Assassin’s Creed Odyssey” to tylko część hitów, które napędzają w tym roku rynek gier do rekordowych rozmiarów. Według danych NPD Group w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2018 r. branża miała 19,5 mld dol. przychodów ze sprzedaży (wzrost o 40 proc.). Analitycy tej firmy badawczej podkreślają, że poziom wydatków fanów również na urządzenia do gier – komputery, konsole – jest najwyższy od siedmiu lat i w I półroczu wzrósł o 21 proc., do 1,7 mld dol. Kołem zamachowym w tym wypadku okazały się Nintendo i Xbox One od Microsoftu. Mat Piscatella, analityk z NPD, nie ma wątpliwości, że II połowa roku przyniesie co najmniej równie potężne zwyżki.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aż 90 proc. game deweloperów wykorzystuje sztuczną inteligencję w swoich projektach. Eksperci mówią o automatyza...
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas