Bloober Team tanieje po premierze gry-horroru

W piątek po południu ruszyła sprzedaż najnowszej gry Bloobera „Blair Witch”. Choć cieszy się dużą popularnością, notowania krakowskiego studia mocno zniżkują.

Publikacja: 02.09.2019 15:23

Bloober Team tanieje po premierze gry-horroru

Foto: mat. pras.

W poniedziałek przed południem kurs Bloober Teamu wynosił 65,9 zł, co oznacza przecenę aż o 17 proc. Uwagę zwraca też wysoki obrót – jego wartość od rana przekroczyła już 6 mln zł, co jak na NewConnect jest bardzo wysokim wynikiem.

CZYTAJ TAKŻE: Czy sztuczna pszczoła wygra z zombie

„Myślę, że pierwszy tydzień sprzedaży da nam pełną świadomość na temat trendu. Liczymy jednak na bardzo szybki zwrot poniesionych kosztów produkcji i marketingu. Wierzymy, że zaplanowane działania sprzedażowe będą dla nas podstawą do całkowicie nowych poziomów przychodowych. Myślę, że już wkrótce podzielimy się z naszymi akcjonariuszami dobrymi informacjami o przychodach” – mówi, cytowany w komunikacie, prezes Bloober Teamu Piotr Babieno.

Bloober Team nie podał konkretnych danych sprzedażowych, ale podkreślił, że gra ma najlepsze otwarcie w historii spółki.

CZYTAJ TAKŻE: Polska firma zapowiedziała horror w Los Angeles

Po trzech dobach tytuł znajduje się w TOP 25 najchętniej kupowanych światowych bestsellerów. Średnia ocen zebrana od magazynów branżowych plasuje się na poziomie 74 proc.  „Blair Witch” otrzymał też blisko 900 recenzji na portalu Steam, których średnia wynosi 68 proc. i – jak zaznaczyła spółka- po szybkim naprawieniu błędów rośnie.

„Blair Witch” jest grą z gatunku survival horror, która powstała na podstawie filmu z końca lat 90. W piątek wieczorem gra zadebiutowała w wersji na komputery PC oraz na konsolę Xbox One.

Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10